We hebben een aantal aanbieders voor Cumbuco voor je op een rij gezet:

Reviews over Cumbuco

Heerlijk!

Yura,
    18-3-2019

Eenvoudig , iets wat verouderd hotel, maar we hebben genoten! Ligging aan het strand is heerlijk. Genoeg zwembadbedjes, kamer eenvoudig maar met prima badkamer! Bed is een twijfelaar, dus je ligt wel lekker knus! :) In de omgeving is weinig. Wij namen de taxi naar het dorp voor omgerekend 2,5 euro. Je kan het ook lopen over het strand in ongeveer 20 minuten. In het dorpje is onwijs veel keuze aan restaurants! Echt niet normaal, en Lekker!!!! Ontbijt in hotel was echt prima, vers fruit, brood, toast, tosti en pannenkoeken maken mogelijk. De mensen spreken nauwelijks Engels. Dus dat is soms wat lastig maar altijd super behulpzaam!

Gereisd met partner in maart 2019

Paradijsje

W B,
    29-12-2018

Klein, vriendelijk hotel, 18 kamers, klein zwembad en direct aan het strand. Perfect voor surfers, relaxed voor de toeschouwers.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk, vriendelijk, rustig.

Frans,
    11-10-2018

Lees de overige recensies omtrent Golfinho en je hebt meteen de essentie van dit kleinschalig resort.

Er is wat achterstallig onderhoud maar alles wordt super (vooral het zwembad) schoongehouden.

Direct aan strand op een 25 min lopen van het kleine (niet echt internationale) vakantieplaatsje Cumbuco.

Ontbijt is niet bijzonder maar voldoende, brood, granen, sapjes, vers fruit, geklutst ei, kaas en worst.

In de directe omgeving van Golfinho zijn 2 lokale restaurants, maar ook op het resort kan je goed eten.

In Cumbuco zijn er meer dan voldoende (zeer) goede restaurants.

Aangezien Cumbuco als ook Golfinho (nog) niet internationaal als vakantieadres bekend is, is het er rustig.

Het overgrote deel van de toeristen zijn (locale) kitesurfers met vooral in het weekend lokale gezinnen.

Alhoewel je echt overal met je creditcard kan betalen, is er een geldautomaat bij het Shell station op 2 min lopen en bij de supermarkt in Cumbuco.

Gereisd met partner in september 2018

Topper

Marco,
    12-10-2013

Een locatie die helemaal gericht op de kitesurfer. Goede uitvalbasis om verder naar het Noorden te trekken. De sfeer is ontspannen. Niet alle kamers hebben airco, maar door de goede ligging (in de wind) is dat ook niet nodig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Heerlijke bestemming

Erwin en Saskia,
    1-1-2012

Mooie niet al te drukke accomodatie.

Reinier en crew (Astrid) zijn zeer goed met de gasten.

Kamers zijn schoon en keurig.

Zeker een aanrader voor iedereen die van kitesurfen houdt maar ook gewoon een lekkere zon/strand vakantie wil genieten.

Wij komen zeker terug maar dan met de kids, dit kan hier ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2011