We hebben een aantal aanbieders voor Braunlage (Harz) voor je op een rij gezet:

hotels Braunlage (Harz)

We hebben een aantal aanbieders voor Braunlage (Harz) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Braunlage (Harz)

Aanrader!!

Laura,
    6-1-2019

Leuk hotel, super vriendelijke eigenaren en een top ontbijt! Wij komen hier zeker weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Mooie bestemming om Harz te verkennen

Edward,
    29-12-2018

Mooie,gezellige bestemming met super restaurant. In de nabije omgeving is veel te doen om er een sportieve week uit van te maken. Sauna gedeelte is klein maar erg mooi

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Bijzonder gastvrij!

Karel Meesters,
    4-12-2018

Klein, rustig hotel met ruime kamer en terras. Veel aandacht voor kwaliteit en detail. Heel uitgebreid en hoogwaardig ontbijt. En .. met heerlijk binnen zwembad. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Gezellig familiehotel met aandacht voor kwaliteit

Norbert,
    13-11-2018

Mooi, klein en gezellig hotel met ruime kamers, brandschoon en met zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Heel uitgebreid en hoogwaardig buffetontbijt. En wij hebben heerlijk geslapen door stille omgeving. Wij komen heel graag terug!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Kim Bos,
    14-9-2018

Goed hotel. Mooie moderne kamers, schoon en ruim. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Hoteleigenaren zijn heel vriendelijk en geven goede tips wat er in de omgeving te doen is.

Zwembad bij het hotel is lekker en ook de koelkast met drankjes leuk idee! Vanaf het hotel loop je zo het dorpje in.

Gereisd met partner in september 2018