hotels in Brauneberg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Brauneberg

Reviews over Brauneberg

• 7rtvd07-07-2015

Moezeldorpje B klasse

Het dorpje Brauneberg is niet zo'n geweldig uitnodigend Moezeldorpje. Er is wel een wandel-fietspad langs de Moezel, maar verder houdt het niet over. Er liggen betere langs de Moezel. Er is ook niet veel te beleven. Er zijn maar een paar horeca gelegenheden. Daarvoor, maar ook voor de sfeer, kun je beter naar het vlakbij gelegen Bernkastel-Küss gaan.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 6m25-08-2012

rustig

Goede ligging om Moezel en omgeving te verkennen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Ralf02-08-2012

Mooi sfeervolle plaats aan de Mosel

Brauneberg is een dorp aan de Mosel waar een mooie sfeer heerst. Er kan vele activiteiten gedaan worden, zoals fietsen, wandelen. Er zijn vele plaatsen waar je terecht kunt voor een lekker glaasje wijn, lekker eten etc. De mensen zijn zeer vriendelijk.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in juli 2012

• 9van Heule13-08-2010

Tot rust komen

Wij gaan verschillende keren per jaar naar Brauneberg, met vrienden. Je kan er heerlijk fietsen, wandelen en genieten van een glaasje wijn. Wij gaan elke keer logeren bij dezelfde wijnboer en genieten daar van de rust, de natuur en de wijn. Wij hebben helemaal geen behoeft om daar uit te gaan, dus missen dit ook niet.

• 3Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 10yvon koopmans08-07-2008

geweldige omgeving het plaatsje is rustig er is geen uitgaansleven maar als je voor je rust en genieten komt geweldig het is gewoon genieten van de plaatsjes er omheen heel rustiek je komt er tot rust

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd in juli 2008

• 7glenn boudry03-06-2008

rustig, gezellig en bezienswaardig oord gelegen direct aan de moezel. Ideaal om helemaal tot rust te komen in de volle natuur, en ondertussen wat cultuur opsnuiven.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in juni 2008

• 8robin labberton22-06-2006

mooie plaatsen waar veel te doen is en het is ook nog leuk om te doen, leuke zwembaden waar je veel plezier aan kan beleven. Al met al een plek waar je leuk je vakantie kan vieren.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur