• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bran

Reviews over Bran

• 8Lefter Laura04-08-2012

Un loc placut inconjurat de munti.

Campingul este la intrare in Bran,in centrul statiunii poti gasi terase,restaurante,magazine si tarabe de unde poti lua mici prostioare...

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Rinus22-11-2011

Kasteel van Dracula

Bran is een druk bezocht dorpje, het bekende kasteel van Dracula is fraai boven het dorp gelegen op een hoge rots, het is gerestaureerd en wel aardig, een labyrint van gangen en trappen voert door het gebouw en vanaf balcons en gaanderijen heeft men een mooi uitzicht op de omgeving. Aan de voet van de kasteelrots bevind zich een klein maar aardig openluchtmuseum met boerenhoeven, watermolens en woningen uit het Roemeense verleden. Juist buiten het dorpje staat een bijzonder aardig, maar nogal vervallen orthodox kerkje dat opgetrokken is uit natuursteen, vanhier heeft men een fraaie blik op het Dracula kasteel.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 1998

• 8len07-09-2010

Vrij toeristisch

Bran staat bekend om het kasteel van dracula, dit is dan ook overal te zien en te merken. aan de voet van het kasteel zijn veel toeristiche kraampjes en een spookhuis met dracula-thema. Binnen de hekken van het terrein is een marktje waar typisch Roemeens handwerk wordt verkocht door de makers zelf, prijzen zijn niet te duur voor de geboden kwaliteit. Het kasteel is niet heel speciaal qua inrichting. Voor de rest ben ik niet in Bran geweest dus kan niet oordelen over het centrum.

• 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9g.s. lock - de groen11-08-2007

eigenlijk is bijna heel Roemenie mooi maar vooral transilvanie. de natuur is nog ongerept en omdat transilvanie erg arm is zijn de mooie dingen zoals Bran, Peles, Faggaras, Simbata mooi gebleven. er is de laatste jaren veel onderhoud gepleegt. Bran is ook voor de kinderen heel leuk omdat je je daar in het kasteel jonkheer en jonkvrouw kan voelen. ik ben er al vaak geweest en ik ben 55 jaar maar zou daar willen rondlopen in een mooie jonkvrouw jurk. de hele sfeer in het kasteel en omgeving is fijn. het spreekt tot ieders verbeelding. ook de bijbehorende tuinen en boerderij zijn nog in de orginele staat.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 7Harry08-12-2006

Mooie omgeving. Het slot Bran is een toeristische terkpleister.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met familie in juli 2006

• 10hannah23-08-2006

hallo hallo,

wat een geweldige vakantie hebben we gehad!! we hebben er allemaal erg van genoten! nogmaals een complimentje voor de wc en douches, wat een genot om onder zo'n straal water te staan!!!

ik vond het heel erg fijn dat jullie zo betrokken waren bij ons!!!!! ook ik wilde jullie nog heel hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de liefde voor anderen die jullie uitstraalden. multumesc pentru tot!!

groetjes, hannah

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2006

• 10ingo23-08-2006

Hello,

we are the group of OffRoaders and spend our holidays in Romania. We must say, the best place where we camped in Romania is the place of vampirecamping. Special thanks to you and your team, for the beautyful days..against the weather...:-) If we travel to Romania again, we are definitely in Bran ! Greetings and best Wishes to you from Germany. We come back !

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2006

• 10antonio19-08-2005

Antonio Vali Angie - Spain 10-08-2005 - 17:14

Hello , I have visited this summer and its like an little paradise... and now my vacations wont be so borring,because in the camping u have everything ... and its very close to the castle...

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2005