Sorteren

Reviews over Bourtange

Uitstekend adres voor bezoek aan Oost-Groningen!

Niels
    29-10-2018

Een fijn, eenvoudig hotel met goede kamers en prima service. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, wij voelden ons erg op ons gemak. Het ontbijt was gevarieerd en goed verzorgd. De omgeving is schitterend, ook in de herfst. Historisch Bourtange en omgeving zijn meer dan één bezoek waard!

Prima plek om te vertoeven!

TH
    4-10-2018

Prima plek om te vertoeven, er geweest tijdens de vestings feesten in Bourtange.

Gastvrij en zeer klantvriendelijke eigenaar / eigenaresse. Een echt huiskamer gevoel in het Restaurant. Keurig verzorgd en smakelijk eten in het Restaurant.

Prima RestInn Hotelhuisje. Prima verzorgd, en met een zeer uitgebreid & overvloedig ontbijt! Eeen prima verblijfplaats! In een woord: Klasse!

Top top top

Rob vd Graaf
    24-9-2018

Voor het derde jaar op rij hier verbleven en het was weer perfect. Wat een prachtig hotel, mooie ligging en prima verzorging. een aanrader.

Rust en ruimte

Jits
    23-9-2018

Veelzijdig Oost-Groningen

Voor herhaling vatbaar.

Henk de Groot
    12-9-2018

Mooie locatie. Douchedeur moet nog vervangen worden, staat wel al in de gang.