hotels Bourgogne

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Uitstekende overnachtingsmogelijkheid

John en Thea,
    8-10-2018

Fijn hotel, mooie kamers, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt. Vlak bij de snelweg, waar je dankzij de goede isolatie niets van hoort. Mooi uitzicht over de vallei. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten. Een uitstekende overnachtingsplek als je naar Zuid Frankrijk rijdt of weer op de terugreis bent. Een echte aanrader

Aangenaam verblijf

Claire,
    21-9-2018

Het hotel is prachtig gelegen. Het onderhoud van het park kan zeker beter.

Het onthaal was allesbehalve hartelijk, terwijl men bij Relais du Silence gastvrijheid hoog in het vaandel draagt.

Het diner was uitstekend en de bediening van de kelner die ons bediende was wel buitengewoon vriendelijk.

Heerlijke vakantieplek!

Familie Engelsman - Vast,
    28-8-2018

Wij hebben dit jaar weer met veel plezier ruim twee weken in een van de twee kampeerbungalows gebivakkeerd. Het mooiste plekje op de camping wat ons betreft! Een zeer warm welkom van Peter en Annemieke, meerdere keren “aangeschoven” voor een lekkere maaltijd, afgekoeld bij/in het riviertje, en Jurre heeft zelfs twee keer met veel plezier een spelletje met Peter kunnen doen. Kortom: gezellig en warm, prachtige locatie, heerlijke vakantieplek!

Aardige ligging en een uitstekend restaurant

ton klerks,
    26-7-2018

Het hotel ligt niet ver van de snelweg en is aardig gelegen tegen een Wijnberg. De kamers liggen aan een galerij met een volledig glazen deur en een raam met een gordijn er voor. Iedereen loopt langs, niet echt een gevoel van privacy. Kleine kamer, goed bed en een mooie badkamer met stortdouche. Kennelijk kort geleden gerenoveerd. Het restaurant heeft 3 pannetjes van Logis de Trance enwas ook echt zeer goed. Mooie wijnkaart. Het ontbijt was matig. Vriendelijk personeel.Het restaurant is een aanrader, de kamers niet

Prima plek met aandacht voor de gast.

Henry & Carla,
    13-7-2018

Voor en na onze fietstocht ‘Tour a Velo de Bourgogne’ verbleven we op Sur Yonne.

We hebben 10 nachten in één van de blokhutjes geslapen en alle dagen meegegeten. Tijdens onze fietstocht kon de auto bij hun blijven staan.

Peter en Annemiek doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We hebben mede dankzij hun een fijne vakantie gehad.