Sorteren

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Heerlijke vakantieplek!

Familie Engelsman - Vast
    28-8-2018

Wij hebben dit jaar weer met veel plezier ruim twee weken in een van de twee kampeerbungalows gebivakkeerd. Het mooiste plekje op de camping wat ons betreft! Een zeer warm welkom van Peter en Annemieke, meerdere keren “aangeschoven” voor een lekkere maaltijd, afgekoeld bij/in het riviertje, en Jurre heeft zelfs twee keer met veel plezier een spelletje met Peter kunnen doen. Kortom: gezellig en warm, prachtige locatie, heerlijke vakantieplek!

Prima voor doorreis, voor herhaling vatbaar

MAR
    27-8-2018

Prima ligging voor doorreishotel, dicht bij snelweg. Eenvoudig hotel met gerenoveerde kamers. Wij waren verrast door kwaliteit eten(diner), heerlijk. En ook voor kids gewoon frites met soort kipnuggets. Prima geslapen, van omgevingsgeluid van wegen hebben wij amper last gehad. Ontbijt was eenvoudig maar prima in orde. Duik in zwembad op warme dag is echt lekker verfrissend. Enig verbeterpuntje is dat men iets meer begrip heeft en open staat voor internationale toerist en Engelse taal . Men wil alleen Franse taal spreken terwijl duidelijk is dat men meer talen begrijpt. Het zou zoveel meer goodwill kweken.

Iig voor ons bij gelegenheid zeker weer optie als doorreishotel.

Fantastische service

Vogels
    14-8-2018

Door autopech onverwacht in dit hotel terecht gekomen. Onze zoon was jarig de volgende ochtend. Omdat we gepland hadden zijn verjaardag thuis te vieren hadden we niks voor hem bij. Dit aangegeven bij de receptie. Met als gevolg dat de eigenaressezelfs naar de speelgoedwinl gegaan is om een cadeau te kopen en er 'S ochtends bij het ontbijt slingers hingen en kaarsjes waren om uit te blazen. Dankzij de geweldige medewerking van het personeel van dit hotel werd het voor onze zoon toch een bijzondere verjaardag.

Goed budget hotel voor 1 nacht

Fam. Giesen
    14-8-2018

Op doorreis naar de Ardeche dit hotel gebruikt als tussenstop (ligt ideaal aan de snelweg). Er is ruim voldoende parkeergelegenheid en receptie spreekt redelijk Engels. Kamers zijn netjes en schoon. Badkamer was ruim, schoon en voorzien van regendouche. Bedden - niet geheel onbelangrijk - zijn hard, maar bieden net voldoende comfort. Al met al een prima hotel in deze prijscategorie.

Goed eten, ongemakkelijke sfeer.

Paul
    5-8-2018

Prachtige plek, goed eten. De prijs van de wijn was te hoog . De sfeer was wat afgemeten. De bediening deed haar best om vriendelijk te zijn, maar dit kwam geforceerd over. Er was weinig flexibiliteit m.b.t. specifieke wensen. De onbedoeld dwingende toon maakte dat wij ons niet geheel op ons gemak voelden.