Sorteren

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Een juweel in Bourgogne

Ad
    17-6-2018

Super hotel. Je voelt je gelijk thuis door de gastvrijheid en service. Elke avond erg genoten van een geweldig diner. Beste wat ik in lange tijd in Frankrijk heb ervaren.

Zeer aan te raden

Leuke plaats !

Jan Van Daele
    7-6-2018

Goed hotel mooi gelegen tussen de wijnvelden. Mooie spa

Ontbijt goed voor Frankrijk en avondeten héél lekker doch wanneer je hier meer dan 3 nachten verblijft blijft er géén keuze meer over !

Prachtig hotel met wellness

Ann Van Nuffel
    15-5-2018

Mooi hotel met ruime kamers. De nieuwe wellness is een groot verschil met de oude spa.

Restaurant heeft heerlijke menu's en is dus ook een aanrader.

Parkeergelegenheid aanwezig.

Fantastisch 👍👍

Bert
    10-5-2018

Heel vriendelijke en gastvrije eigenaars. Leuke camping èn appartementen èn leuk hotelletje. Héérlijk eten!

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Goed hotel dichtbij de Peage.

Stefan
    6-5-2018
    Een goed hotel voor een doorreis naar Zuid-Frankrijk. Geschikt voor kinderen vanwege een aparte kamer voor de kinderen. Het ontbijt was met voldoende keuze.
Bourgogne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1451 reviews