We hebben een aantal aanbieders voor Boston voor je op een rij gezet:

Reviews over Boston

Centraal gelegen, zakelijk hotel

Loofhome,
    27-8-2017

Het hotel ligt in een zijstraat van het Oude Statehouse, halverwege de beroemde Freedom Trail, en niet ver bij Quincy Market vandaan.Quincy Market bestaat uit drie overdekte markthallen met eettentjes en winkeltjes. Op de hoek van de straat is een metro-ingang (halte State). Met de metro is het slechts enkele stops naar Boston Logan Airport. De wifi is in het hele hotel gratis en van goede kwaliteit. De hele dag staan er gratis (wisselende) versnaperingen en drankjes in de lobby. Naast het hotel ligt een restaurant, dat bereikbaar is via een zijdeur van het hotel. De vierpersoonskamer was ruim en beschikte over een kitchenette.Er is geen ontbijtfaciliteit in het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel op mooie plek in kaven

Frank,
    27-7-2013

Ruime kamers (antiallergisch) met heel goed beddengoed en sanitair, Koffieautomaat en internet op kamer. Verder goed zwembad, zeer complete fitness. Op loopafstand van centrum.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede locatie in centrum van Boston

Marleen,
    25-6-2013

Een prima hotel in het centrum van Boston. Het is op loopafstand van Faneuil Hall, Quincy market en andere bezienswaardigheden. De metro is op de hoek van de straat, net als de Freedom Trail. Kamers zijn netjes.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Precies wat het belooft: zakelijk en warm

TRokers,
    11-3-2013

Het is een chique, goed verzorg hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig en het personeel is bijzonder hulpvaardig. Indien iets nodig is op de kamer wordt dit direct gebracht. De prijs van de hotelkamers valt mee, alle overige kosten zijn hoog. Maar dat is in heel Boston. De buurt is niet heel levendig: voor het conferentiecentrum perfect en de halte voor de bus naar het centrum is vlakbij. Voor een levendige omgeving een ander hotel nemen. Vanaf het vliegveld brengt de bus (Silver Line) je in 10 minuten (gratis) naar het hotel. Heel efficient.

Gereisd zakelijk in Wed Feb 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groot, historisch hotel

Edith van IJzerloo,
    10-12-2012

Heel groot, indrukwekkend hotel "met geschiedenis". Kamer had wat kleine gebreken, maar de prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend! Goedkope bagels, koffie, fruit enz. in stalletje in de lobby.

Gereisd met vrienden in januari 2012