Sorteren

Reviews over Boston

Centraal gelegen, zakelijk hotel

Loofhome
    27-8-2017

Het hotel ligt in een zijstraat van het Oude Statehouse, halverwege de beroemde Freedom Trail, en niet ver bij Quincy Market vandaan.Quincy Market bestaat uit drie overdekte markthallen met eettentjes en winkeltjes.

Op de hoek van de straat is een metro-ingang (halte State). Met de metro is het slechts enkele stops naar Boston Logan Airport.

De wifi is in het hele hotel gratis en van goede kwaliteit. De hele dag staan er gratis (wisselende) versnaperingen en drankjes in de lobby. Naast het hotel ligt een restaurant, dat bereikbaar is via een zijdeur van het hotel. De vierpersoonskamer was ruim en beschikte over een kitchenette.Er is geen ontbijtfaciliteit in het hotel.

Goede overnachtingslocatie.

arjen
    7-10-2016

MIddelgroot hotel, even buiten het oude centrum van Boston. Ruime, netjes gerenoveerde kamers met 2 king-size bedden, grote t.v., koffiezetapparaatje, hoge tafel met 2 stoelen en veel bergruimte. Er is airco - zelf regelbaar - en een kluisje. De badkamer met ligbad, toilet en wastafel is klein. Helaas was de tegelvloer niet gerenoveerd. Het hotel heeft een zwembad, dat alleen in de zomermaanden is geopend. Er is geen restaurant; in de directe omgeving zijn echter voldoende restaurants. Aan de overzijde ligt het Prudential Centre met een groot aantal winkels en restaurants in diverse prijsklassen.

Goed hotel. Prima locatie voor een stadsbezoek aan Boston.

Het exterieur was in 2016 toe aan enig (groot) onderhoud.

Prachtig hotel op mooie locatie

Tamara Zwik
    27-8-2015

Dit hotel heeft een eigen parkeerplaats (moet je wel voor betalen).

Het hotel zit op een mooie locatie met openbaar vervoer op loopafstand

Mooi

Chris
    27-8-2015

We verbleven (2 nachten), in een kamer met 2 queensize bedden, in dit hotel. Een ruime en nette kamer. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, zeer trots op hun stad en verwijzen je naar alle relevante bezienswaardigheden. Op loopafstand ligt het JFK/UMASS (metro)station, vanwaar de binnenstad goed bereikbaar is. Parkeren van onze (huur)auto achter het hotel was gratis. In de nabijheid van het hotel is niets te doen. De eerste ochtend hebben we in het "restaurant" van het hotel ontbeten, maar prijs/kwaliteit staan niet in juiste verhouding tot elkaar.

Boston scoort een 8,5 uit 10, op basis van 58 reviews