• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Boston

Reviews over Boston

• 9Nick Peter Stevens06-11-2018

Amazing

Bosten is een zeer relaxte compacte stad. Alles is op loopafstand te ontdekken. Via de Freedom Trail wandel je langs alle historische bezienswaardigheden. De wijk Beacon Hill is een aanrader en vergeet niet een bezoekje te brengen aan Fenway Park, home of the Bosten Red Sox !

• 9Cultuur
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2018

• 8Marianne03-11-2018

Gezellige stad die goed te belopen was

We waren tijdens een hittegolf in Boston in Augustus. Omdat het zo warm was hebben we alleen de freedom trail gelopen en zijn regelmatig even de airco gaan opzoeken. Langs de freedom trail waren interessante gebouwen en begraafplaatsen te zien . In eeen van de museums vertelde een verteller het verhaal van de Boston massacre. Ze deed dat geweldig goed . Het hele verhaal kwam in onze fantasie tot leven. We hadden onze auto bij het begin van de metrolijn geparkeerd en zijn met de metro naar het centrum gegaan. Dit ging heel goed en was makkelijk met parkeren.

• 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2018

• 9rrl06-05-2018

Boston is een heerlijke stad om een weekje te verb

Donderdag 3 mei in de TD Garden de playoff wedstrijd Celtics tegen de Philadelphia Seventysixers bezocht. Wat een belevenis. We zaten in Loge 6 op rij 3 dus dat waren heel goede plekken, schuin onder het bod waar de Celtics in de 2e helft naar toe speelden. De Celtics hadden de 1e wedstrijd gewonnen, dit was de 2e wedstrijd in Boston (2e ronde Eastern Conference). De Celtics kwamen wat stroef uit de startblokken en kwamen in het 2e kwart zelfs 22 punten achter te staan. De sixers scoorden veel 3-punters met Covington, Reddick en hun Italiaan die van Bologna is gekomen. Maar de Celtics wisten de achterstand in de laatste 2 minuten van de eerste helft tot 4 punten terug te brengen en de wedstrijd met 5 punten verschil te winnen. Ik heb goede hoop voor de 2 wedstrijden de nu in Phila gespeld gaan worden, hoewel zeker is geworden dat Irving en Hayward deze competitie niet meer mee gaan doen en wij dan weer terug in NL zijn.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Loofhome27-08-2017

Historische stad met Europese gezelligheid

Door het centrum van de stad loopt de Freedom Trail, een spoor van rode bakstenen, waardoor je eenvoudig langs alle historische bezienswaardigheden komt. Door het ontbreken van al te veel wolkenkrabbers doet de stad Europees aan. In Little Italy bevinden zich veel gezellige, Italiaanse restaurantjes. Bij Quincy Market zijn drie overdekte markthallen met winkeltjes en kleine eettentjes. Ook treden daar veel straatartiesten op (qua sfeer dus vergelijkbaar met Covent Garden in London).

• 9Uitgaanslevenn

augustus 2017

• 8arjen07-10-2016

Wat Europees aandoend centrum.

Vooral het centrum is erg gezellig. Bij mooi weer zijn de terrassen goed bezet. In het oude centrum liggen de bezienswaardigheden op loopafstand van elkaar.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Tamara Zwik27-08-2015

Prachtige stad

Boston is een mooi stad aan de kust. Er zijn veel oude gebouwen. Een ritje met de zwanenboot is erg leuk om te doen. Je kan een kijkje nemen bij de finishlijn waar de bom is afgegaan.

• 10Omgeving
    • 8Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Chris27-08-2015

Leuk

Boston, wat een gemoedelijke stad. De inwoners zijn zeer trots op hun stad. Het doet Europees aan, in vergelijking met andere steden in de VS. Vele bezienswaardigheden. Met het wandelen van de Freedom Trail zie je vele highlights, zowel oud/historisch als nieuw/modern. Met metro/bus/boot, een kaart voor een week vrij reizen kostte nog geen $ 20,00, kun je je goed verplaatsen. Aanraders zijn: de Italiaanse wijk (omgeving Hanover Street) met zijn vele gezellige restaurantjes en de Faneuil Hall Marketplace (diverse eettentjes en straatartiesten).

• 10Sfeer in stad

augustus 2015

• 7Mae23-08-2014

Mooie stad

Boston lijkt op een europese stad. Rond het hotel veel eetgelegenheid. Tips: ducktour is erg leuk . Quincy market en new bury street zijn de moeite waard

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8ketel16-08-2014

Rustige plek om je reis te beginnen of te eindigen

Je kunt er vanalles doen, niet te massaal, overzichtelijk.

augustus 2014

• 9Wim01-11-2013

Prachtige nette en veilige stad

Heerlijke stad, fijne metro, compact en dus snel van de ene kant naar de andere kant van de stad. Veel geschiedenis, cultuur, stad en haven. Tip: whalewatchen

• 9Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in september 2013