We hebben een aantal aanbieders voor Bosschenhoofd voor je op een rij gezet:

Reviews over Bosschenhoofd

erg goed en compleet

Bert van Genderen,
    14-10-2018

Prachtige ligging, je loopt zo het bos in. Mooie grote kamers, goede bedden. Wel jammer dat de hotelkamers in een bijgebouw zijn en niet in het klooster zelf! Voor het luxe gevoel zouden de handdoeken ook wat dikker of nieuwer mogen zijn. Goed restaurant, personeel top! Ontbijt in de kapel heel sfeervol. Jammer dat de croissants taai waren(dus oud!) Best veel keus maar wat luxer beleg zoals brie en zalm was nog wel lekker geweest. Jammer dat de jus d'orange uit een automaat kwam. Is niet lekker! Dat mag echt wel beter!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super!

Astrid,
    28-4-2018

Prima hotel. Heerlijk gegeten Diner en ontbijt en super vriendelijk meedenkend personeel. Grote nette kamer.

Alleen douche is in het bad. Moeilijke instap voor ouderen of slecht ter been zijnde mensen. Verder keurig en schoon.

Gereisd met partner in april 2018

Uitstekend weekendverblijf

Wim,
    14-3-2018

Goed bereikbaar, voldoende parkeerplaatsen. Hotel ligt ver van de weg. Ruime kamer met zitje en bureau, veel ruimte om je kleding op te bergen, voor 2 personen. Kamer goed geïsoleerd. Goede WiFi. Uitstekend ontbijtbuffet in de kapel.

Gereisd met partner in maart 2018

Heel goed maar er zijn betere hotels

Jan,
    1-3-2018

Het hotel was heel gezellig en vriendelijk personeel. Het ontbijt in de kapel was een toppertje qua omgevingsfactor. Het ontbijt was gewoon, dat extraatje voor een viersterrenhotel was er niet.

De kamer was tiptop en enorm groot. Koffie of theemogelijkheden waren aanwezig. Bed was super.

Enig minpuntje was dat de kamers op 100 m van het hotel gelegen was. 's Morgens was het enorm koud, dus om dan te voet te gaan naar het hotel moest je je helemaal aankleden.

Gereisd met partner in februari 2018

voor herhaling vatbaar.

willy,
    19-11-2017

er zijn géén negatieve punten,alle kamers zijn gelijk en voorzien van alle comfort.er is gratis wifi.parkeerplaats is gratis.ontbijt is ruim voldoende.vriendelijk onthaal en voldoende uitleg.

Gereisd met partner in september 2017