Borgio Verezzi

hotels in Borgio Verezzi

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Borgio Verezzi

Reviews over Borgio Verezzi

• 8Bart16-06-2014

Rustig dorpje

Als je even het appartement opzij houd dan is er in Borgio niet veel te beleven. Juist de markt die er woensdag of donderdagochtend plaats vind net aan de achterkant van het appartement is iets of wat de moeite

• 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

juli 2013

• 10Natalia25-12-2012

Want to go back to Italy

Park Mara. Beautiful quiet location on the hillside. Clear!! good staff (Italian family) are very good! Responsible people. Has everything for cooking (even coffee corkscrew) crystal clean linen, Спасибо всем кто там работает salut of Saint-Ptersburg. loved it! very attentive and polite to us attitude, all raskazali, advised where to go, speak good English, thank you

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

juni 2012

• 1Cynthia Jansen01-09-2009

Hier kom ik nooit meer!!

Absoluut geen sfeervolle vakantiebestemming en dat geldt voor het hele kustgebied rondom borgio verezzi. Het enige positieve zijn de oude stadscentra van Finale en Pietra Ligure en de oudere dorpjes van Borgio Verezzi. Verder totaal geen sfeer!!! Hoezo bloemenriviëra, om ieder appartement staat een hek, om de spoorlijn (ook gezellig trouwens) staat ook een hek kortom wij hadden meer het idee dat we in Merksem (Antwerpen, België) op vakantie waren. De bedden op de strand worden verhuurd 20 a 30 Euro per dag!! en alles is gereserveerd. Tussen 12 en 3 zijn alle Italianen (ja, vooral Italianen brengen hier hun vakantie door) aan het rusten en zit je op de kleine stukjes vrij toegankelijk strand omringd door honderden lege bedden....gelukkig waren we met nog een ander gezin op vakantie zodat we zelf nog wat gezelligheid konden maken! Wat ons betreft is (en blijft) ons vakantieland Griekenland met alleen maar sfeervolle eilanden....

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 1Omgeving
    • 3Stranden

augustus 2009

• 9prabut16-09-2008

Bardzo dobrze

Mila obsluga. Ladne pokoje. Plaza - oprócz platnej sa darmowe, wiekszosc jest pokryta drobnymi kamykami. W poblizu jest mozliwosc robienia zakupów.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met familie in september 2008

• 8dick28-06-2007

Borgio Verezzi is een rustig en karakteristiek dorpje gelegen aan de kust. Eigenlijk zijn het twee dorpen die bij elkaar gevoegd zijn: Borgio en Verezzi. Borgio is gelegen aan de westkust van Capo Caprazoppa. Het dorpje Verezzi is verdeeld in 4 plaatsjes, nl. Poggio, Piazza, Roccaro en Crosa. Toch hebben de twee dorpjes totaal verschillende kenmerken. Borgio is een resort gelegen aan de kust, waar tegenwoordig veel touristen te vinden zijn. Verezzi is een monument van het verleden. Het uitzicht en landschap vanuit verschillende hoeken van de dorpjes zijn geweldig en ook de locale specialiteiten, bijv. Verezzi slakken, gekookt in witte wijn en noodles met pesto saus, zijn de moeite van het proberen waard. Ook de grotten van Borgio Verezzi zijn absoluut een bezichtiging waard. Rondom de vesting zijn een aantal restaurantjes waar u heerlijk kunt eten en een betoverend uitzicht over de kustlijn heeft, zeker ’s avonds. Een aanrader voor romantici!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur