We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

Reviews over Borger

Fam drie dochters,
    23-2-2019

Vriendelijk en gastvrij personeel. Perfecte familiekamer: 2 slaapkamers, 2 badkamers, 1 zitkamer. Ontbijt en diner smakelijk en goed verzorgd. Kinderen waren ook erg enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch komen zeker nog een keertje terug

Wijnen,
    14-8-2018

perfect Hotel Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

Topper!

Janjo de jong,
    22-5-2018

Geweldig hotel met prima ontbijt, met auto en/of fiets met gratis parkeren! schoon,fris en top bediening! Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

Top Gastvrijheid in Borger tegen uitstekende prijs

Wim van Es,
    13-5-2018

In 2016 logeerden wij reeds een aantal dagen in het toen pas geopende hotel-restaurant Bieze. Waren wij toen al uitermate tevreden over het hotel en de keuken na ons recente bezoek is dit alleen maar gegroeid. Het is duidelijk dat de eigenaren hun draai hebben gevonden en samen met hun crew de gasten helemaal "In de watten" leggen. Het is duidelijk merkbaar dat de eigenaren de filosofie van klantgerichtheid goed op hun personeel hebben overgebracht. Onlangs is het restaurant vernieuwd en wordt dit onder de naam "Vlint 21" prominenter onder de aandacht van de gasten in Borger gebracht. Ben je gast in het hotel dan hoef je beslist "Niet de deur uit", om tegen een prima prijs, uitstekend te eten. Als fervente fietsliefhebbers is Borger een centrale plek om diverse mooie routes te fietsen direct vanaf het hotel. Een mooie nieuwe stalling voor fietsen, inclusief voldoende ruime oplaad mogelijkheden voor e-Bikes, is naast gratis parkeren onderdeel van de service. Dus zoekt u een perfecte lokatie om Drenthe te verkennen dan is dit uw plek !!

Gereisd met partner in mei 2018

Prettig vertoeven in mooie gastvrij hotel.

Arjan en fam,
    17-2-2018

Hier 1 nachtje verbleven. Na een vriendelijke incheck naar een prettige nette strakke hotelkamer en lekker ruim (comfortkamer). Het dinner was goed en de bediening vriendelijk. Daarna lekker bij het vuur gezeten. Het uitgebreide ontbijt werd op een leuke wijze geserveerd en er was ruim voldoende variatie. Bevelen het aan.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)