hotels in Borger

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Borger

Reviews over Borger

• 5Mar10-08-2021

Gewoon leuk

Wij hebben het erg naar ons zin gehad en het is een leuk park.Vind het wel belachelijk dat je moet betalen voor animatie en een trampoline. Ook de bediening bij het restaurant is erg slecht, lange wachttijden en allerlei misverstanden. Ook zijn de douches vaak te vol en niet op temperatuur. Wij hadden een tent gehuurd van Roan, de eigenaar staat zelf om de hoek op de camping en is erg overheersend, komt vaak langs om te kijken en geeft je geen ruimte om in je privé een tent te huren, eigenlijk moet zo'n eigenaar helemaal niet bij je om de hoek moeten staan.Desondanks een fijne vakantie gehad en hebben de kids zich meer dan goed vermaakt.

• 3Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

juli 2021

• 8Roel S.29-09-2020

Mooie bestemming, gaan we nog eens heen

Borger is een kleine, gezellige plaats met een mooie omgeving. De plaats wordt 'hunebedhoofdstad' genoemd, omdat er het grootse hunebed van Nederland ligt. Bezienswaardig is het Hunebedcentrum daar vlakbij. In de omgeving vind je mooie bossen, zowel in de richting van Gasselte en Gieten (naar het Noorden) als naar Exloo en Odoorn. Maar ook mooi is het glooiende Hunzedal ten oosten en noordoosten met plaatsjes als Buinen en Bronneger.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2020

• 8Tiny23-09-2020

Mooi dorp in mooie omgeving

Het is een mooie afwisselende omgeving, voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in september 2020

• 4Miep19-08-2020

Matig

Wij zaten in een chalet, mooi uitzicht over het meer, was niet goed schoongemaakt, de koffie zat aan de deuren en alles plakte bah. Klantvriendelijkheid echt onvoldoende, geen vriendelijk personeel 2x heb ik iets moeten vragen en kreeg alleen maar een zucht, omdat ik niet kon reserveren voor het zwembad online, ze geloofde het niet je doet t niet goed bla bla, heb toen mijn telefoon gegeven gevraagd of ze het zelf goed doen, maar helaas hun konden het ook niet. Zwembad zat heel de week volgeboekt door mensen die voor heel de week reserveren en niet komen opdagen zo zijn ze wel verzekerd voor een plaatsje wanneer het hun uitkomt, maar helaas verpesten zulke mensen het dan voor anderen, ook dit had het park aan moeten pakken. Werknemers geven 0 info als je aankom, komen ook niet met een oplossing als er iets mis is. Ze vragen de hoofdprijs, maar is zeker onder de mate. Blauw alg was aanwezig,ook jammer.wij komen hier niet meer!!!!!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad

augustus 2020

• 8Fam. met caravan26-07-2020

Borger is net dorpje

Gezellig, goed verzorgd dorp. Mooie natuur. Hunebedcentrum is bezoeken waard. Ook de verdere omgeving biedt leuke activiteiten.

juli 2020

• 9Herman08-07-2020

Leuke plaats met een gezellig centrum

Borger is een leuke plaats met alle voorzieningen en een gezellig centrum. De omgeving is prachtig en heerlijk om te wandelen, te fietsen of leuke dingen te bekijken en te beleven.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Ad De jonge16-06-2020

Fijne dagen op hunzedal

Vriendelijk personeel op een fraai gelegen park. Weinig activiteiten voor volwassenen, wel veel voor kinderen. Accommodatie goed en proper. Wel last van veel loslopende ganzen en hun uitwerpselen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2020

• 9J Raves12-06-2020

erg mooie omgeving

mooie gemeente, voldoende winkels, erg mooie omgeving, zeer vriendelijke mensen

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Lamers28-08-2019

Erg leuk

Het is een gezellig dorp met de hoog benodigde winkels. Lekker gegeten bij de Italiaan. Hunebedcentrum is de moeite waard!

• 9Cultuur

augustus 2019

• 8fam,P vander ploeg21-07-2019

fantasisch

was erg mooi,ruimte met vele activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

10 van de 483 reviews gezien