hotels Boracay

Reviews over Boracay

Heerlijke vakantie gehad

Fam v emmerik,
    29-6-2016

fantastische lokatie aan een schitterend strand ! Op de hoofdstraat ernorm veel tuktuks die je over het hele eiland kunnen brengen. Hier merk je in het hotel niets van . Vriendelijke mensen en Service is prima!

Gereisd met partner in juni 2016

Echt een goed hotel met geweldige service

Andre en marijke,
    31-1-2015

Aan het strand van boracay. Maar de kamers zijn meest aan het zwembad. Grote kamers en geen last van het lawaai op het strand.echt een super service zowel in het hotel als aan het stand .Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2015

Fantastische plek

Arnold en Jolanda,
    20-8-2012

Kleinschalig resort in aziatische/ japanse stijl. Het ligt precies aan het begin van White Beach. De 10 huisjes staan in een halve boog op de zee gericht. In het midden een groot rond zwembad. Alle huisjes zijn verdeeld in een boven en onderverdieping. De presidential suites staan het dichtst bij het strand en hebben daarom het mooiste uitzicht. Deze hebben een wat grotere kamer, een balzaal van een badkamer en een klein prive buitenbadje. Alles loopt met trappen. Boven receptie, 50 tr. lager de huisjes, 50 tr. lager het zwembad en poolbar, net boven strand het restaurant. Er is ook een weggetje voor de minder validen. (+golfkarretjes). Ruime huisjes die zeer luxe ingericht zijn. Veel personeel die altijd voor je klaar staan en even vriendelijk zijn. De baby wordt rustig een kwartiertje meegenomen door de ober om het strand, de keuken en van alles te laten zien. Zo heb je zelf even wat rust.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

stijnb,
    13-5-2012

Jony 's Beach Resort ligt in het ietwat rustigere station 1, maar dicht genoeg bij station 2 met de vele restaurants op het strand en de d-mall. Het hotel ligt aan het prachtige white beach. Je moet enkel een smalle maar drukke weg oversteken. Gelukkig was er overdag constant een 'agent' die tegenliggers tegenhield, zodat je veilig kon oversteken, want het hotel ligt vlak in een bocht. Heel vriendelijke service, prima kamers, heel proper. Je ontbijt aan het strand, zalig is dat! Overdag zijn er strandstoelen en handdoeken beschikbaar. Als je in Boracay verblijft is dit hotel een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2012

Overtreft alle verwachtingen

hendriks,
    1-11-2011

Als je naar Boracay gaat, moet je echt hier verblijven. Vanaf het moment dat je wordt opgehaald van de luchthaven waan je je al vip: Met prive busje wordt je opgehaald,dan met prive bootje (airco aan boord) van Discovery Shores naar Boracay ( aan boord flesje water, koud doekje,snack). Op mooie lichte hotelkamer staat een heerlijk welkomspakket klaar. Het hotel ligt bij station 1, beste plaats om te verblijven op Boracay. En de service van het hotel is iets wat je blijft verassen: de strandbutlers vouwen je t-shirt op, poetsen je zonnebril, ze komen met glaasje water en snacks langs. Verder is het restaurant bij Discovery Shores werkelijk geweldig. En ze passen menu aan voor de kinderen. Strand is fantastisch: wit zand, palmbomen. Echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011