• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bogor

Reviews over Bogor

• 7Marc en Marleen27-05-2015

Druk in het weekend

Bogor is ontzettend druk in het weekend. Dan komen de bewoners van Jakarta "chillen" en frisse, gezonde lucht opdoen in de botanische tuin.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Rob14-05-2015

Mooie botanische tuin

Bogor betekent Botanische tuin en buitenverblijf. Beide zijn erg mooi, alleen is het paleis alleen van achter de omheining te bekijken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 9Gast25-08-2014

Buitenzorg

Een prachtig onderhouden Nederlandse Botanische tuin midden in de stad: Buitenzorg. Vlak bij ligt het vertiergebied The Jungle waar veel hotels zijn.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 8van der Meer06-08-2014

Voor herhaling vatbaar

Verwacht geen toeristische toestanden buiten de botanische tuin. Wij hebben er van genoten, maar zochten hier ook geen toeristische trekpleister

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2013

• 5Jeroen & Maartje12-12-2013

Drukke stad, met rustige tuinen

Drukke stad, waar niet veel te beleven is. De tuinen zijn een oase om door te lopen, maar het is wel jammer dat de Indonesiers nergens naar kijken en alles vervuilen.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6silviareinshagen200521-06-2013

drukke stad

drukke stad. Bezoek aan de botanische tuin is leuk.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Myrthe24-05-2013

De eerste indruk

Ik wist niet wat ik zag, overal staan,zitten en slapen mensen, druk bezig met hun handel of met elkaar. Er licht veel rotzooi op straat en het verkeer is erg druk en chaotisch. Wij zijn hier vooral gekomen voor de botanische tuinen en verder zij we nog even in het kleine winkelcentrum geweest waar we wat hebben gepraat met aardige bevolking. Ik voelde me veilig en prettig in deze stad ondanks de drukte en armoede.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Linda09-02-2013

De Botanische tuin en paleis is geweldig

Leuk stadje met veel goede restaurantjes. De botanische tuin is erg groot en slechts gedeeltelijk de moeite waard. Het paleis is erg groot en imposant.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2011

• 8M. van den Hoek22-09-2012

Voor jonge kinderen is de safari helemaal top!

De botanische tuin is mooi en de kinderen vonden het safari park helemaal geweldig, want je mag de dieren voeren!

• 8Sfeer in stad

juli 2012

• 7flinke namen24-08-2012

drukke voorstad van jakarta

De mall van bogor is nog wel een aanrader wanneer je nog wat spullen nodig hebt. er is van alles te halen en genoeg te zien.

Wees alleen niet bang om aangestaard te worden door de lokalen die in de mall niet vaak blanken zien.

augustus 2012

10 van de 26 reviews gezien