Sorteren

hotels Boekarest (Bucuresti)

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Groot maar prima hotel

Hans Schoones
    9-10-2016

Voor Roemeense begrippen 'flink aan de prijs' Kamers vanaf € 139,=

Prima bed, schone kamer. Badmeubel en toilet 'poppig laag' niet goed voor lange mensen.

Ontbijt: super ook de lunch en diner zijn goed.

Ligt wel ver van het centrum in Boekarest-Noord. OV matig tot slecht. Aangewezen op taxi.

Geweldig ontbijtbuffet

Sander
    6-3-2013

Groot Hotel, mooie grote lobby.

Restaurants/bars in de lobby ook nachtclub aanwezig.

Kamers wat gedateerd en gehorig, nette prijs.

Wel jammer dat er ook een rookgedeelte is in het ontbijtrestaurant met matige afzuiging zodat je in het niet roken gedeelte kunt meegenieten

Een goed hotel als je op doorreis bent

Herbert
    30-4-2012

Het hotel ligt aan een drukke tramlijn, maar je merkt daar in het hotel overigens niets van. Het hotel grenst ook aan een Romastraat. Je kunt daar beter 's avonds/'s nachts niet lopen. De normale bedragen voor de kamers zijn wel erg hoog. Gelukkig dat we via via goedkopere kamers konden krijgen, want 100 euro voor een eenpersoonskamer per nacht is echt te veel betaald. Overigens is de service goed. Het onbijt is uitstekend!

Goed zakenhotel

Luijk
    18-3-2009

Goede ligging, tram stopt voor de deur.

Personeel is vriendelijk en voertaal is engels

gratis internet per kabel

Edo de Roo
    5-11-2008

Redelijk hotel, redelijk restaurant, kleine minibar op de kamer, vriendelijk personeel. Gratis internet op de kamer, als je zelf een netwerkkabel meeneemt. Voor de zakelijke reiziger een leuk hotel.