hotels Boekarest (Bucuresti)

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

prima appartement

Marco,
    4-8-2014

Dit redelijk ruime appartement had alles wat we nodig hadden, de eigenares gaf aan geen engels te spreken, maar redde zich daar aardig mee en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Goed hotel met prima prijs/kwaliteit!

Collin,
    25-6-2013

He hotel ligt in een buitenwijk, niet ver (800 meter) van Gara de Nord (het hoofdtreinstation van Boekarest). Vanaf de luchthaven Otopeni is het station gemakkelijk te bereiken per bus en vervolgens lopend naar het hotel. De kamers zijn lekker ruim, kleine douche en toilet, maar alles is erg schoon. TV en airco zijn op de kamer. Het ontbijt is karig, maar je betaalt er ook niet voor. Je kunt er koffie, thee, sapjes, croissant, muffins, koekjes, melk en cornflakes pakken. Dus eis je voor wat betreft ontbijt méér, dan moet je het elders doen. Het is een stukje lopen voor de bus of metro maar dan ben je ook zo in het centrum

Heerlijk hotel in Boekarest!

Stephanie,
    24-8-2012

Deze accomodatie is qua ligging niet echt handig. Echter is een taxi vanaf Otopeni Airport niet duur naar dit hotel, reken zo'n 10 euro voor 4 personen inclusief bagage. Bespreek gewoon vantevoren een prijs af. Het hotel ligt vrij afgelegen in een zijstraat helemaal op het einde. Echter is dit juist heerlijk, want je hebt totaal geen last van geluid van buitenaf (auto's of honden). De buurt is veilig, maar redelijk ver van het centrum af. Het personeel is super vriendelijk en spreekt engels. De betreffende man/eigenaar heeft een dochter in nederland en is erg vriendelijk tegen ons geweest. Wilden we een fles sap midden in de nacht bij aankomst? Prima vond hij en we kregen het ook nog gratis (terwijl we wilden betalen). Het hotel is erg nieuw en de kamers zijn super schoon. Fijne bedden en zeer grote douches en wc's. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt. De accomodatie is erg kindvriendelijk. De prijs is super goedkoop (80 euro voor drie dagen) en echt een aanrader!

Modern hotel op 10 minuten lopen van centrum

Jeroen,
    2-10-2011

Afgelopen week twee nachten verbleven in het International Bucharest, 4-sterren hotel voor een korte citytrip. Hotel ligt aan de rand van het centrum, naast het NH hotel, op maximaal 10-15 minuten lopen van het stadscentrum.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, kamers erg ruim en luxe uitgerust. Zelf hadden we gekozen voor een dubbel standaard kamer en de ruimte die wij er hadden was reuze. Twee grote aparte bedden, grote badkamer, kluis in de kamer, grote TV met diverse internationale zenders etc. Minpunten van de kamer waren de gehorigheid (kon beter; Buren hoorde je in de slaapkamer praten + de koelingen stonden naast het hotel opgesteld ipv het dak wat veel lawaai gaf wanneer je ramen op had) en dat er gerookt mag worden (eigenlijk in het gehele hotel).

Hotel is echt een zakenhotel, maar met leuke kortingen te boeken op de diverse bekende sites. Ik kan het i.i.g. erg aanraden, zeker in combinatie met de prachtige stad.

Heerlijk hotel

Ans en Ruud,
    18-8-2011

Hotel bevindt zich in een zijstraat. Prima geisoleerd daardoor lekker slapen in prima bedden. Goede airco, ruime frisse kamer, iedere dag schoonmaak. Aardig en behulpzaam personeel dat over het algemeen goed Engels spreekt.

Ontbijt met veel keuze. Andere maaltijden ook prima.

Niet ver van het centrum en groot park.