hotels Boekarest (Bucuresti)

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Aanrader!

Emanuela Hermes,
    5-12-2015

Klantvriendelijkheid hoog! Goed gelegen! Heerlijk ontbijt! Mooie kamers!

Prijs - kwaliteit fantastisch

geertselsy,
    26-10-2014

De straat is niet de mooiste, maar eens binnen is het een aangename verademing met veel licht

Ruime kamers met alle voorzieningen en een heel goed bed.

Een heel lekker ontbijt met ruime keuze van graantjes, fruit, verse sappen, enz...

goed zakenhotel op 10 loopmin. van centrum

Nelly,
    9-10-2012

Goed (onpersoonlijk) zakenhotel op 10 min. lopen van centrum.

Ruime kamer en badkamer met balkon.

Mooi Hotel, prachtige stad

Leo,
    4-10-2012

het hotel heeft nog wat schoonheidsfoutjes waar hard aan gewerkt word.

Oostenrijkse eigenaar en dat merk je ook, mooie kamers maar wij hadden geen douche gordijn of afscheiding, dus een natte kliederboel, maar na een uurtje alles weer opgeruimd met excuses voor het ongemak, gezellige bar maar het personeel is nog niet zo ervaren.

hotel is heel centraal gelegen vlak bij het paleis en de winkels, waar je heel mooie dingen kunt kopen,bezoek ook de winkelmalls aan de rand van de stad je weet niet wat je ziet, en wat is het er schoon !! uitgaansleven direct om de hoek eten drinken winkel volop en goedkoop!!de mensen gaan hier echt UIT, mooie kleding aan, flaneren, heerlijk, we gaan snel weer terug.

TOP hotel!

martin_48,
    7-6-2012

Ik was hier voor werk en alles werd betaald dus kan niet oordelen over prijs/kwaliteit maar verder was alles écht perfect voor elkaar. Eén van de beste hotels waar ik tot nu toe in ben geweest. Ik viel op in mijn werk-outfit tussen de Gucci en Armani pakken.