We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Prima, schoon verblijf

Laura,
    31-10-2018

Een net hotel waar we goed werden ontvangen. Het receptie personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en we hadden een heerlijke ruime douche. De bedden waren ietwat hard maar op zich prima voor een paar nachten. We hoorden 's nachts wel veel geluid van de straat (politie, ambulance etc.) omdat we aan de voorzijde sliepen. Ook vonden veel mensen uit onze groep (wij ook) dat het op onze kamers vrij warm was en als je dan de airco aan wilde zetten, blies die alleen warme lucht... Het ontbijt was ook goed, veel keus maar niet alles zag er even smakelijk uit. In z'n totaal een prima hotel voor een citytrip en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

een pracht stede trip in een goed hotel

Herman Fechter,
    20-9-2018

prima hotel gelijk goed ontvangen bij binnenkomst. vriendelijke medewerkers. kamer voor 4 nachten heel goed. het ontbijt uit de kunst met vers fruit en nog van alles en genoeg. sliepen 1 hoog aan de straat kant totaal geen last van geluid gehad. alles is op loopafstand. kortom een geslaagde stede trip.

Gereisd met partner in september 2018

Hier gaan we nog een keer naar toe!

Myra,
    3-9-2018

Super leuke stad! Heel veel te zien en te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

prima, rustig en centraal

icg,
    26-10-2017

dit vriendelijke hotel ligt op loopafstand van interlokaal bus- en treinstation en naast de metro. wij voelden ons zeer gastvrij onthaald. voor een tweede bezoek tijdens dezelfde vakantie kregen we zelfs als rustige kamer advies: op elke verdieping kamer 7 t/m 12. die liggen niet aan de straat, maar aan een binnenplaats. het ontbijt was echt goed en werd constant aangevuld. belangrijke gebouwen, zoals de synagoge, het parlement en het kasteel lagen allemaal op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel, goede locatie om de stad te verkennen

An,
    5-10-2017

Alles was prima, goede kamer, goed ontbijt, goede service.

Gereisd met vrienden in september 2017