We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Het echte luxe Zwitserleven-gevoel, in Boedapest

DansCentrum Wijgers,
    22-12-2018

Historische Art-Deco grandeur met sublieme serviceverlening...

Als verwende reizigers waren wij al direct zéér aangenaam verrast. Alleen al dat de transferbus E100 vanaf de luchthaven recht voor de deur van het Hotel Danubius Astoria haar drop-off heeft is erg aangenaam. Even door de onderdoorgang lopen en je staat aan de receptie van dit historische Grandeur hotel op waarschijnlijk één van de meest centrale liggingen ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Boedapest. Alles in dit Hotel is blinkend schoon, zéér gastvriendelijk georiënteerd en zéér professioneel. Een ware lust voor het oog en je waant je in de twintiger jaren van paardentram en Oldsmobile. De kamers zijn voldoende ruim +/- 16 M en voorzien van een afzonderlijke (lig)badkamer en geluidsdichte ramen. HDMI-televisie (géén I-TV), Drie liften verzorgen het interne transport naar in ons geval de 6 verdieping (Kamer 606). Perfecte bedden en een s'avonds een gezellige bar.

Gereisd met partner in december 2018

Echt een fantastische ervaring

Lea,
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk hotel

Ellen,
    6-11-2018

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Heerlijk geslapen in de ruime kamer met goede bedden. Erg goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ligt in een rustige straat.

Gereisd met vrienden in november 2018

Voor een paar dagen super!

Gabriela,
    20-8-2018

Eten ( veel keuze en lekker) en junior suite (groot, schoon en mooi uitzicht)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We hadden meer verwacht

Fam.Smet,
    20-7-2018

Een mooi hotel met heerlijke zwembaden voor jong en oud MAAR

Gelegen in industriepark dus savonds wandelen zat er niet in,altijd dezelfde band die kwam zingen en alleen een binnenlobby waar je savonds iets kon drinken,van het dakterras werd totaal geen gebruik gemaakt,wat heel jammer is .Aan het zwembad is wel terras maar je moet er zelf om en je zit tussen de daggasten van de aquaworld.

Het personeel is niet allemaal even vriendelijk en kunnen bijna geen Engels.

Het eten is behoorlijk maar wel eentonig.

Qua uitstapjes is er totaal geen samenwerking met het hotel want als je iets ging vragen stonden ze je aan te kijken omdat ze geen Engels konden,wat ik echt een serieus minpunt vond, we hebben alles zelf moeten uitzoeken.

Dit hotel heeft zoveel meer te bieden als ze willen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018