hotels in Boca Chica

hotels Boca Chica

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Chica voor je op een rij gezet:

Reviews over Boca Chica

• 4riky05-03-2014

ideale per chi cerca compagnia facile

sarebbe bellissima se fosse più pulita, ottimo servizio di polizia, sempre presente in spiaggia e fuori. non consigliato per famiglie con bimbi piccoli.

• 2Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 7gabi20-08-2012

een end vliegen maar dat is het waard

doe niks vakantie!! om je eigen heerlijk te laten verwennen

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2000

• 10DoriDaan04-08-2012

Fantastische plek

Uitstekend als ontdekking van de marine fauna.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Eric19-04-2011

fijne tijd gehad

Vakantie is ons bevallen, Boca Chica is een leuk plaatsje met een bruisend avond/nacht leven. Stranden waren prachtig, alleen omgeving en cultuur vielen wat tegen. Resort was OK maar tussen locals was helemaal top.

• 6Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 8Chris 25-11-2010

Badplaats dichtbij Santo Domingo

De badplaats Boca Chica ligt vlakbij het vliegveld van Santo Domingo, de hoofdstad van de Dominicaanse republiek. Het is het dichtstbijzijnde strand voor de inwoners van de hoofdstad en dus ook door hen druk bezocht. Buitenlanders opteren meestal voor een strandvakantie in afgelegen en meer luxieuse badplaatsen zoals Playa Dorada in het noorden en Playa Bavaro – Punta Cana in het oosten. Maar wie kennis wil maken met het leven in de Dominicaanse republiek en met het koloniale patrimonium van Santo Domingo is beter af met logies in Boca Chica. Een belangrijke troef van Boca Chica is ook het brede strand en het ondiepe water.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 1993

• 6Freeze24-06-2010

Een keer is mooi geweest

Boca Chica tijden zijn verandert, let op met beoordelingen van jaren geleden, ook hier is de crisis toegeslagen, was een leuke bestemming, let op wanneer u gaat november tot mei is het hoogseizoen, in juni en daarna heeft u kans op veel regen. Het strand is vol met verkopers en locale, mij lijkt het raadzamer om naar Punta Cana en Porto Plata te gaan, vliegt u ook rechtstreeks. Boca Chica heeft anno 2010 nog meer prostitutie zielig om te zien, waar dikke rumoerige Amerikanen op af komen. Wij hebben het gewoon leuk juni 2010 met veel regen maar deze reis met een gelukje gekregen, maar als ik er voor zou moeten betalen nooit naar Boca Chica. Hotel prijs kwaliteit OK maar de sterren laat die maar zitten, niets in vergelijk met een all inclusief in Dubai of zelfs Turkije.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Elli u Mike22-03-2010

super Urlaub im Don Juan, direkt am Strand

,Essen lecker, Zimmer einfach aber sehr sauber.. Boca Chica sehr schön u. abends ist es immer sehr schön dort. Preise dort echt klasse, wir würden jederzeit wieder dort hin fahren. Es hat uns super gefallen..

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Anne08-08-2007

Wij vinden Boca Chica een zeer leuke bestemming, gezellig plaatsje. Het strand was vooral in het weekend een erg leuke belevenis met alle locals, alleen de industrie rechts op het strand was een enorme afknapper. Wij zijn al eerder in Punta Cana en Bayahibe geweest en daar zijn de stranden echt bounty, dat viel hier wel tegen, maar "the real life" achter het muurtje van het resort maakten veel goed. Boca Chica is een echte aanrader als je de sfeer van de dominicaanse zelf wil proeven en niet alleen op een mooi resort wil zitten.

• 7Stranden

Gereisd in augustus 2007

• 8Zefke Mols18-02-2007

Superstrand, van alles te beleven. Uitgaansleven is ok, alhoewel veel prostitutie.

• 7Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd in februari 2007

• 7elysa01-09-2006

boca chica is een gezellig dorpje waar je gezellig een glas kan drinken vooral bermudez rhum en het locale bier is gewoon fantastisch (presidenté) er is wel prostitutie maar als je duidelijk bent tegen die dames laten ze je ook met rust. ik vond het zeer tof dat santo domingo zo dicht bij is we zijn er regelmatig geweest naar de toren van colombus gaan zien en uit geweest. met de guagua busjes met de locale merengue muziek er in echt tof om mee te maken!!!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in september 2006