hotels in Blansko

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Blansko

Reviews over Blansko

• 7Jan Baggel04-06-2019

Erg mooi is het daar

We hebben een mooie natuur gezien met grotten , kloven

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 3Ria Van De Velde27-06-2015

Werkstad , geen vakantiebestemming

Niets te beleven, niet ingesteld voor toerisme

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 2Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7ChSt08-08-2014

Leuk dorp met een aantal bezienswaardigheden

Vooral het museum is aardig. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan grotten en Macocha-kloof. Door drukte de grootste grotten niet bezocht. Achteraf gehoord dat er alleen rondleidingen in Tsjechisch waren. In de omgeving van Blansko kun je mooie wandelingen maken.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

augustus 2014

• 5Bernd Schmidt17-08-2010

Wer Lärm sucht, macht Uröaub in Blansko

Dieser Ort zeigt nichts Reizvolles. Die Umgebung ist super. In dieser sollte man sich auch ein Zimmer suchen. Ausnahme: Pension Rechu ist eine Perle und ohne einschränkungen zu empfehlen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 9Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7enamorada Chequia18-02-2010

Estupendo

Un sitio con unos alrededores muy bonitos y la ciudad en sí también lo es. No me importaría volver otra vez.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2005

• 9Ria25-11-2009

middelpunt van een wondere onderaardse wereld

Vanuit Blansko kan je via Skalni Mlyn de Macocha-kloof bezoeken. Je kan deze bezichtingen van boven en op de bodem. Deze is 138 m diep, 45 m breed en 15 m lang. De kloof is waarschijnlijk ontstaan door het instorten van een grot. Grotten vind je hier naar keuze. Wij kozen voor de Punkva grot en Katerinska. Houd rekening met wachttijden. Wij konden Katerinska bezoeken terwijl we moesten wachten op de Punkva. Neem hier voldoende tijd voor, en vertrek vooral vroeg.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2004

• 7anita26-06-2008

Blansko zelf is niet veel te doen maar de omgeving is heel mooi. restaurant moeilijk te vinden

• 7Omgeving

Gereisd in juni 2008

• 7Truus Witteveen09-10-2006

Hotel Skalni Mlyn Het hotel ziet er goed uit, wat ons is tegen gevallen is dat wij als enige buitenlandse gasten aanwezig waren en er een grote persneelsfeest was. Of wij maar snel wilde eten want het hele restaurant was voor het gezelschap. Dat is twee keer gebeurd en je voelt je dan erg teveel. Plus de bediening sprak zeer slecht engels of duits. We moesten elke avond van de kaart kiezen, dat was niet erg maar we zouden elke avond ook een dessert krijgen, nou dat moest van de 14 dagen, tien keer gevraagd worden. Verder een prachtige omgeving.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in oktober 2006

• 9M.J. Beukenex31-07-2006

We verbleven in hotel Panorama (prima) even buiten Blansko. Het hotel ligt op de berg en je hebt een adembenemend uitzicht. Blanko heeft een klein centrum maar de omgeving maakt alles goed. Rechtstreeks vanuit het hotel de natuur in en wie van wandelen houdt kan hier zijn hart ophalen. Te voet de Moravische Kras in is vanuit Blansko goed te doen. Bezoek aan Macocha een absolute aanrader. De natuur hier is door rotsen en ondergrondse meren geweldig. Gaan hier zeker naar terug.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving