We hebben een aantal aanbieders voor Bitez voor je op een rij gezet:

Reviews over Bitez

Voor herhaling vatbaar

Jurgen Gesink,
    23-1-2019

Super knus hotel, lekker weer en vriendelijk personeel!! Uitstekend vermaakt!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Knus plekje, overzichtelijk met een mooie ligging

Eva,
    23-1-2019

Mooi plekje, vooral het zwembad op de binnenplaats maakt het knus. De kamers zijn comfortabel, ietwat basic. Het is overzichtelijk heel fijn met jongere kinderen en er hangt een prettige sfeer. Je kunt in het hotel eten, hoeft niet. De boulevard is vlakbij, fijn om er even uit gaan. Zowel voor eten als een terrasje. Ook Bodrum is een bezoekje waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader!

Maaike,
    8-1-2019

Bij Turkije denk je al snel aan massatoerisme en grote resorts. Maar Bitez is een super leuk plaatsje! Hier beleef je nog het echte Turkije. En hotel Estivant is een eenvoudig hotel qua kamers, maar wel heerlijk rustig, gevuld met alleen maar singles en goed verzorgt. Aanrader hoor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super leuk, ik wil terug :-)!

Tara,
    13-12-2018

Dit is zo een leuke plek!! klein en knus en super dichtbij strand en boulevard! Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd voor je klaar. Kamers waren prima, er is alles wat je nodig hebt.

En savonds zaten we heerlijk met elkaar bij de bar onder de boom. Het fijne is dat er alleen maar mensen zijn van deze touroperator, niemand van een andere organisatie. Zo leer je iedereen snel en makkelijk kennen. Ik had het gevoel dat ik met een groep vrienden op vakantie was! Ik wil zeker weer terug deze zomer!

Gereisd met vrienden in september 2018

Paradijsje op aarde!

Joyce,
    25-11-2018

Wat een geweldig klein paradijsje op aarde is dit hotel! Het doet echt aan als een soort Melrose Place, met hooguit 2 kamers boven elkaar. Samen rondom de binnenplaats met zwembad en mooie eetgelegenheid. De crew is aardig en doet alles voor je. Maar je zult ze niet veel tussen de groep zien, ze houden zich wat dat betreft afzijdig, wat wat volgens mij uit pure beleefdheid is. Een paar minuutjes lopen en je bent op het strand, ideaal! En iedereen van de eettentjes herkent je in no-time als de Estivant-groep, wat er toch voor zorgt dat je je welkom voelt. Geen drukke boulevard, geen “proppers”, alles is daar heerlijk gemoedelijk. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018