We hebben een aantal aanbieders voor Ngapali voor je op een rij gezet:

Reviews over Ngapali

heerlijke rustige plek

e.vanderstappen,
    20-2-2013

Het hotel ligt aan de noordzijde van de baai, het laatste hotel. Het zijn leuke huisjes gelegen in een tuin met uitzicht naar het strand of direct aan het strand. Wij hadden een standaard huisje, eenvoudig ingericht, erg schoon, goede bedden en airco. Lekker ontbijt buffet aan het strand en heerlijk rustig, geen muziek. Aan de weg bij het hotel liggen een aantal visrestaurantjes die spot goed koop zijn en heerlijk eten serveren.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig resort direct aan de zee!

gebo,
    4-2-2011

Luxe resort met prachtig zandstrand. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker en divers eten en hele ruime suites met grote badkamer, aparte w.c en inloopkast. Het paradijs op aarde!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010