Hotels Birma / Myanmar

Reviews over accommodaties in Birma / Myanmar

Super cool

Buwan Dubois,
      1-9-2018

Fantastisch eten, aan het meer met leuke excursies. Prima sercive heel ruime kamers.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Sven Toune EAM, EAM, 23-9-2018

Beste Buwan,

Bedankt voor het nemen van de tijd om jou ervaing in Novotel Inle te delen. We zullen jou waardering in ons team doorgeven. Alvast bedank en tot een spoedig weerziens.

Met vriendelijke groeten,

Sven Toune

Super Restaurant Red Dragon Gümbet

Sonja,
      28-7-2018

Red Dragon in Gümbet-Bodrum is een veelzijdig restaurant Heerlijk eten een echte aanrader!! Als we in Gümbet zijn gaan we altijd enkele keren daar eten in de vakantie

Gereisd met partner in mei 2018

Luxe hotel aan strand en direct bij winkels

Marja Boerstal,
      17-6-2017

Heerlijk hotel met geweldige service! Eten is geweldig! Elke dag een ander thema. Eten in overvloed heerlijk warm en gevarieerd. Veel wordt direct klaargemaakt . Live cooking. Heerlijke salades en toetjes. Ook overdag. Fijne zwembaden met buiten ook prima restaurant. Kamers zijn mooi en superschoon. Onze tas met twee mobiele tekefoons was gestolen! De security spoorde met behulp van camera's de daders op en alles werd keurig afgehandeld! Topservice. Het is een hotel waar het je aan niets ontbreekt. Winkels direct als je het hotel uitstapt. Je kan er elke avond uitlopen en een ander winkel gebied kiezen. Bevolking is erg vriendelijk.trip naar Side is erg leuk. Met de dolmus voor twee euro. Klein stukje lopen tot centrum. Met taxi wat duurder maar dan wordt je direct in centrum afgezet. In Side moet he ook eens de zijstraatjes nemen en aan de zee wat eten of drinken! Super romantisch en ydillisch! Echt de moeite om hier eens naar toe te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

grandioos

Ingew,
      5-9-2016

Je kan alleen met een boot over het Inle Meer naar het hotel. Daar worden de gasten verwelkomt door het personeel die je een muzikaal welkom brengen. Je wordt ontvangen met een drankje, krijgt je sleutel en je gaat naar je eigen huisje op palen. Heerlijk aan het Inle Meer, met een balkon, zodat je alle boten voorbij ziet komen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

gewoon goed

Conny,
      25-12-2015

Mr Charles bestaat uit 2 delen, wij sliepen in het wat ruimere en luxere hotel. De kamer en badkamer zijn groot met alles er op en er aan van tv, airco en koelkast. Alles is schoon en het ontbijt voldoende. Personeel is aardig en er is ook een restaurant met buitenterras. Al met al een goede plek om te verblijven in Hsipaw.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)