hotels Bielefeld

We hebben een aantal aanbieders voor Bielefeld voor je op een rij gezet:

Reviews over Bielefeld

• 8Natalie18-05-2019

immer wieder

Unistadt mit Charme. Man kann gut ausgehen und trifft nette Menschen. Viel Wald und Natur durch den Teutoburger Wald .

• 10Omgeving

Alleen gereisd in januari 2019

• 6Marjan04-08-2018

Eenmalig

Bielefeld centrum heeft een kleine altstadt maar daarnaast ook een nieuwe kern met een moderne winkelstraat. Maar ik vond het direct daarbuiten niet mooi. Het aangezicht bij binnenkomst Is een industriële stad en geen toeristische culturele stad. Ik zou niet een stedentrip ervoor plannen. Maar wanneer je er toch bent dan is de wandeling naar kasteel spannenburg een aanrader. Natuurlijk is er ook musea en meer attracties maar als stad vind ik het niet aantrekkelijk. Ook zag ik veel zwervers vooral richting station. Maar last heb ik er niet van gehad. Heb je een auto tot je beschikking dan heb je in de omgeving mooie kleine steden als Detmold en voor het groen het teutoburgerwoud.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Hugo28-07-2018

Bielefeld een verrassing

In Bielefeld liggen de bezienswaardigheden bijna allemaal op loopafstand in het centrum. De oude binnenstad is gezellig en er zijn winkels en restaurantjes voor iedereen wat wils. Ons Hotel Bielerfelder Hof 4* lag tegenover het station en van hier is de binnenstad direct te bewandelen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Elsevier08-07-2018

Geweldig!

Mooie omgeving o.a. Tierpark Olderdissen waar het heerlijk en (gratis) wandelen is en ook nog de dieren kunt bekijken, Fort Sparrenburg ,prachtig fort en uitzicht over Bielefeld maar wel een flinke klim. Veel mooie winkels en prima eetgelegenheden voor ieders budget! Mooie stad met prachtige oude gerestaureerde panden, in de nabije omgeving zijn de plaatsen Lage, Lemgo (schitterend plaatsje) en Detmold zeker de moeite van bezoeken waard!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Daniella08-06-2018

Super leuk!

Leuke stad maar niet super bijzonder. Veel winkels, kleine maar mooie Altstad. Buiten de stad vind je de Johannesburg waar je een prachtig, gratis dierenpark vind. Heel leuk om te bezoeken! Ook de prachtige botanische tuin en het slot van Bielenfeld zijn een bezoek meer dan waard. Op het station kun je voor 10 euro per 24 uur een fiets huren en een EBike voor €15,-. Als je de berg op wilt zou ik een EBike nemen :) Leuke stad, prachtige omgeving, niet duur.... Gewoon doen!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Cakmak06-02-2018

Zufrieden mit den Nachtleben

Ein guter Ort wenn man mal feiern gehen will.

• 9Sfeer in stad

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2017

• 7nicomourits12-12-2016

Leuke stad voor lang weekend

De kerstmarkt van Bielefeld is bijzonder gezellig. De stad zelf heeft ook een hoop te bieden voor een lang weekend. Het museum voor moderne kunst is een ware aanrader! Dat mag je echt niet overslaan. Op vrijdag bovendien regelmatig gratis te bezoeken. Bezoek ook eens de meren in de omgeving. En er is ook nog de Dr. Oetkererlebnis. Jawel, de fabriek van de Dr. Oetker-toetjes en pizza's is te bezoeken. Wel vroeg vantevoren boeken, anders grijp je ernaast, zoals ons gebeurde dit jaar.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9TS12-07-2016

Innenstadt

Das Shoppen macht Spaß. Gut sortierte Innenstadt. Sehr übersichtlich aufgebaut - immer wieder gerne.

Zakelijk gereisd in juli 2016

10 van de 64 reviews gezien