Reviews over Bibione

Doen!

Paul
    4-9-2018

Een mooi hotel met zeer vriendelijk en attent personeel. Het ontbijt was uitgebreid en uitstekend verzorgd. Het diner concept met buffet voor voor- en nagerecht sprak ons wel aan. De tweede en derde gang werd voor je opgeschept met keuze uit steeds 3 of 4 verschillende gerechten. Het strand zag er schoon en opgeruimd uit. Iedere kamer krijgt eigen strandbedjes met parasol. Bij het zwembad werden, ondanks waarschuwingen dat ze weggehaald zouden worden, toch weer iedere ochtend handdoeken neergelegd. In september niet zo heel erg omdat er ruim voldoende bedjes zijn. Helaas was het zwembad water erg koud. De animatie was leuk maar niet top. Het, naast het hotel gelegen, wellness center (tegen betaling) is netjes. De massages waren uitstekend en het zwembad is heerlijk warm.

In de omgeving is niet veel te doen met uitzondering van de winkelstraat waar de souvenirwinkeltjes de hoofd attractie zijn.

Een hotel waar je rust vindt.

Prima hotel in een minder interessant Bibione

J Willen
    6-5-2018

Een prima hotel. Prijs-kwaliteit prima. Zeer schoon. Halfpension, eten goed niet uitzonderlijk. Veel gratis extra's

Goed verzorgd hotel

Patrick
    22-8-2017

Ga voor de royal kamer met zijzeezicht tegenover hotel Savoy, heb je lekker avondzonnetje. Meerprijs tov de kamers met vol zeezicht zou ik niet doen, kamers hebben zeer groot balkon maar onpraktisch ingericht. We sliepen er zelf twee nachten door overboeking. Royal kamer beschikt over twee badkamers en drie airco's. De keuken uitrusting is zeer karig. Kamers gedateerd maar zeer schoon en dagelijks gereinigd incl handdoeken. Ontbijt ééntonig maar uitgebreid. Vaste plek bij ontbijt, handig. Aardige behulpzame obers en receptie. Handdoeken service aan zwembad, eigen strandplek + bedjes en parasol. Prijzen aan hotelbar hoog; flesje bier €5, wodka €8 voldoende plek overal. Alles zeer schoon. Animatie doet haar best maar beter gezien....persoonlijk hadden wij hiervoor twee keer UAI 5 sterren in Turkije gedaan, dit is geenszins hiermee te vergelijken en dat geeft niet want daar stel je je op in. Desondanks zou het voor ons voor herhaling vatbaar zijn terwijl de prijs zeker vergelijkbaar is.

Relaxte all in vakantie

Sonja
    28-7-2017

Het eten is hier heerlijk( en onbeperkt). Ik heb eigenlijk niets negatiefs.

Fantastisch en een aanrader

Eddy
    2-6-2017

Voor de 2e keer geweest, medio mei 2017. Goed hotel, dit keer mooie juniorsuite maar standaard kamer is zeker ook prima. Gebruik consumpties wordt via kamerkaart geregistreerd en later (dagelijks of bij vertrek) betaald. Als je elders de lunch wilt gebruiken, probeer dan eens Primo Amore in Bibione centrum.