Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

We hebben een aantal aanbieders voor Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) voor je op een rij gezet:

hotels Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Reviews over Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Geweldig hotel

Daisy van Swieten,
    29-3-2017

Al 3 jaar achter elkaar overnachten we in dit hotel zodra we op surf vakantie gaan. Het personeel van het hotel is geweldig en denken met je mee. We konden onze planken in een aparte kamer van het hotel leggen waar eigenlijk alleen het personeel komt. Ook over de (natte) wetsuits doen ze absoluut niet moeilijk.

Ook omdat het hotel 1 straat lopen vanaf het strand en super dichtbij het dorpje ligt willen we absoluut geen ander hotel meer wanneer we op vakantie gaan. Dit jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel

Eugenie,
    26-12-2016

Prima hotel voor op doorreis naar Spanje. Dit is al de vierde keer dat wij hier overnachten. Wij hebben in het restaurant van het hotel gegeten (diner). Het voorgerecht was in buffetvorm: zeer gevarieerd en gerechten en producten waren van goede kwaliteit.

Ook de hoofdgerechten stelden ons niet teleur. En ook nu weer hebben wij genoten van het diner.

Minpunt: de matrassen van het bed waren te hard. Kennelijk verschilt dit per kamer, want tijdens eerdere bezoeken hadden wij hier geen last van.

Gereisd alleenreizend in december 2016

wat een service

pjasuykerbuyk,
    28-9-2013

je kunt verderop gratis parkeren, maar ook voor de deur. Je moet dan wel betalen in ons geval van 14.00 tot 19.00 uur, maar maximaal 3 uur per keer.

De eigenaresse zei: als je mij je autosleutel geeft en een paar euro, zal ik zorgen dat je tot het eind van de tijd een kaartje in je auto heb liggen. Dat vind ik nou een perfekte service en konden wij tot ver in de avond in het centrum op terasjes blijven hangen. Hotel verder is goed, ligt wel pal aan een drukke hoofdstraat, dus 's nachts ramen dichthouden. Heel vriendelijke , prettige sfeer daar.

Gereisd met partner in september 2013

Mooi uitzicht! Heerlijk zwembad en goede ligstoele

mevrouw Veldhuizen-Huizing,
    16-9-2012

Rustig gelegen, vlak bij centrum en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2012

goed hotel perfecte service

hans van der waerden,
    5-7-2012

na 4 dagen in dit fijne hotel te hebben verbleven starten onze motor niet meer. De hotel eigenaar heeft voor ons gezorgd dat deze gerepareerd werd zodat we weer verder komen. prima service! marianne en hans

Gereisd met partner in juli 2012