Bettmeralp

hotels in Bettmeralp

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bettmeralp

Reviews over Bettmeralp

• 9Basler Fan01-01-2016

Wunderbar!

Die Bettmeralp ist fantastisch!

Auch nach vielen Jahren ist es immer wieder schön hierher zu kommen. Die Leute sind nett und Schnee ist auch immer vorhanden. Wir freuen uns schon wieder auf unseren nächsten Urlaub im Schnee.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 10Zorg voor natuur

maart 2015

• 9Aart01-12-2012

Prachtig, wat een mooi winters natuurgebied.

De vermelding in een eerder genoemd bericht, is oud. De meest moderne liften zijn er en de afstand gondel naar de eerste lift zijn stappen, nl aan de overkant. Uitbreiding voor de kleintjes is er op de speelweide ook. Steeds meer oudere komen ook naar dit gebied omdat de geprepareerde wandelpaden echt fantastisch zijn. Dus, jong en oud kunnen er volop genieten!!!!

januari 2012

• 8roflefi06-08-2011

Wij hebben het advies aangenomen om ons verblijf voor de wintersport van afgelopen jaar niet in het dorpje zelf te zoeken, dat was een goed advies.Ook wij waren in het zelfde vakantiehuis als hier eerder werd genoemd. Een goed tip. Wij waren met 2 echtparen, 2 kozen voor de ski en 2 hebben de mooiste wandelingen ooit gemaakt! Dit gebied wilde wij ook in een ander jaargetijde zien en zijn er grens juni/juli geweest mogelijk dat dit voor andere weer een tip is, en natuurlijk in hetzelfde Chalet. In de winter vonden wij 1 week wat kort, nu waren het er 2 en ook dat was snel om. Dus een ander jaar in de herfst worden het er misschien wel 3. hi hi Via het Zwitsersverkeerburo kregen wij veel info en hebben er prachtige wandelingen en tripjes gemaakt! Het is er werkelijk genieten.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7Fam. Kranenkamp22-02-2010

Mooi maar onhandig

Mooi dorp op 2000 m. dus sneeuwzeker. Best gezellig. Gehele dorp autovrij...moet alleen regelmatig opzij springen voor sneeuwscooters en rupsvoertuigen, zeker op wisseldagen. Zelf hadden we elders (in het dal) een appartement: op wisseldagen is het uren in de rij staan voor de gondel en voor een “taxi” naar je accomodatie. Skiliften onderling matig verbonden, vaak over smalle paadjes, dwars door het dorp en via steile sleepliften. Zeer onhandig voor beginnende wintersporters doordat de oefenhelling bovenaan het dorp ligt en je dus eerst met een sleeplift mee moet om er te komen (of bergop klauteren). De diverse klasjes starten ook nog eens op diverse plekken zodat je je kinderen een half uur van te voren ergens neer moet zetten om zelf ook nog op tijd te zijn voor de les. Pistes in Bettermeralp mooi breed, maar richting Fiesscheralp of Riederalp gaan is niet grappig: oplopende paadjes dus veel wandelen. Positief: liften hebben voldoende capaciteit en daardoor nauwelijks wachten!

• 4Skigebied beginners
    • 6Après ski

februari 2010

• 10Jan12-01-2010

Schönste Alp der Schweiz

Auf die Bettmeralp komme ich auch nach über 30 Jahren sowohl im Winter wie auch im Sommer zurück. Das Panorama, das Skigebiet wie auch das "härzige" Dörfli mit den vielen schönen Chalets haben mich verzaubert.

• 9Sfeer in stad
    • 9Après ski

januari 2010

• 9henkneeskens08-01-2010

tot volgend jaar!!!

mooi en leuk gebied, zekkkker voor kinderen en veilig!!

• 7Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners

december 2009

• 9Marieke22-10-2009

Super, Sfeervol en heel mooi.

Alles is eigenlijk een 10 (voor ons) maar dat zorgt misschien voor heel veel drukte,en dat willen vaste gasten toch niet! Het apres-skieeen zou voor ons ook een 10 mogen hebben, omdat wij met onze mede reisgenoten naar het terras of binnen gaan van Casa di Petri. Dat is nog wel een tip,zoek een verblijf dichtbij de gondel beneden dit heeft meer voordeel dan boven, 1 jaar deden we dat maar voordat je dan met alle spullen in je Chalet aankomt is de sfeer zoek.En naar huis gaan is nog erger.En... de zon is er altijd , of is die er ook alleen voor ons? Onze kinderen vinden het ook super ,maar discozijn er gelukkig nagenoeg niet. En Oma gaat altijd wandelen en zien we op een zonnig terras. In de vakanties is het heel vroeg vol omdat hier(gelukkig)geen hoge gebouwen staan vele boeken direkt voor het volgende jaar. De prijzen zijn zeker niet hoog te noemen! Wij zeggen nogmaals ga en geniet.

oktober 2009

• 8n. van der meer10-03-2009

nooit verwacht,nooit meer anders

Als kind kwam ik hier al,maar het beeld zag je toen niet.Wat ben ik blij het herontdekt te hebben, voor ons als senior is het geweldig al die wandelingen! en alle leeftijden eronder genieten volop. De tip van een ander hebben wij opgevolgd niet in het dorpje te zoeken naar een Chalet, en daar zijn we erg blij mee, zaterdag is topdrukte bij de gondel,maar dan wil je weg,en dat gesleep. Wij zaten in het prachtige Chalet Casa di Petri vlak bij de gondel, wat een uitzicht. En alle andere dorpjes goed/beter bereikbaar .Ook wij gaan zeker terug in een ander jaargetijde en ja weer naar het Chalet van de fam. Petri in Grengiols want als die meter sneeuw weg is komt er zeker weten iets moois onder vandaan. En de foto`s van Bettmeralp/Riederalp en al die andere dorpjes liegen er niet om. En golven boven of in het Gomsdal zien wij wel zitten. TIP skieeen tot Pasen , i.d.m. ga buiten de vakantie om nog meer genieten ( maar geen stress in vak. weken hoor)

Gereisd met partner in februari 2009

• 9R.Firing17-01-2009

Een droom- de stilte ..en niet vergeten de sport !

winter fantastisch/herfst geweldig ga erheen.

Hoe het kwam? mijn beoordeling kwam per abuis op .BE nu nogmaals op .NL Soms zeg je het verder,soms moet je zwijgen en dat moet je eigenlijk voor dit prachtige gebied . De sfeer , natuur,wandelen enz. is echt wat je zoekt. Wij hebben te veel tijd gestoken om "onderdak"boven te vinden, wel gevonden ( was matig) maar vrienden van ons zaten in het dorpje Grengiols 2/3 km. v.a. de gondel in een prachtig Chalet ( Casa di Petri,) ook groot nadeel boven is hoeveel tijd er zit om met alles boven te komen en vertrek (dat heb je beneden NIET) ja ,wij reden 3 uur later weg. Dus ga je in drukke weken en die zijn het daar meestal bedenk dit goed. Maar verder ...GA ERHEEN. geen volle piste`s niet wachten bij liften voor elk wat wils . Zelfs Opa en Oma hebben na jaren weer genoten van het uitzicht bij het Chalet en kwamen regelmatig een poosje naar boven , heel goed te doen.Hoge prijzen? in dat (Duitstalig ) gedeelte van Zw. niets van gemerkt.

februari 2008

• 9R.Firing14-01-2009

winter fantastisch/herfst geweldig ga erheen

Soms zeg je het verder,soms moet je zwijgen en dat moet je eigenlijk voor dit prachtige gebied . De sfeer , natuur,wandelen enz. is echt wat je zoekt. Wij hebben te veel tijd gestoken om "onderdak"te vinden boven wel gevonden ( was matig) maar vrienden van ons zaten in het dorpje Grengiols 2/3 km. v.a. de gondel in een prachtig Chalet ( Casa di Petri,) ook groot nadeel is hoeveel tijd er zit om met alles boven te komen en vertrek (dat hadden zei NIET) ja ,wij reden 3 uur later weg. Dus ga je in drukke weken en die zijn het daar meestal overweeg dit goed. Maar verder ...GA ERHEEN. geen volle piste`s niet wachten bij liften voor elk wat wils . Zelfs Opa en Oma hebben na jaren weer genoten van het uitzicht bij het Chalet en kwamen regelmatig een poosje naar boven , heel goed te doen.Hoge prijzen? in dat (Duitstalig ) gedeelte van Zw. niet gemerkt. De franse kant kennen wij beter maar daar zullen we voorlopig niet meer heen gaan.

• 8Skigebied beginners

februari 2008