hotels in Beroun

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Beroun

Reviews over Beroun

• 6lydiavveen19-09-2016

Beetje oudbollig , maar toch ook weer schattig...

Wandel in het centrum de berg op naar de uitkijk toren en de twee bruine beren. Winkeltjes hebben een kleine etalage , maar eenmaal binnen lopen ze erg ver door naar achteren. Aanbod van spullen en kleding " in onze ogen..." Ouderwets. Neem ook een kijkje op het station , of wandel langs de rivier

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Schuringa18-06-2015

Van alle gemakken voorzien

Leuke stad met markten, supermarkten op het industrieterrein en winkels.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 7Mai H.01-10-2014

Rustige plaats.

We hebben er alleen overnacht.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7lucy Apeldoorn27-12-2013

leuk stadje

Wij verbleven hier 5 dagen om zo praag te verkennen. Klein stadje waar alles aan wezig is. Prima mexicaan waar je voor weinig kunt eten.

december 2013

• 8leonard lorrainne09-09-2013

Beroun charmant; Praag is een "Gouden Stad".

Het verblijf was in Beroun, zo'n 35 km van Praag. De reisdoel was Prag en dat is een mooie stad. Had veel foto's gemaakt. Het meest van de mooie, goed onderhouden gebouwen. Ik ga ook wel weer van de winter terug maar dan wel vliegen, duurt maar zo'n 1,5 uur even met de taxi naar het Centrum waar een hotel gemiddeld €. 75,00 p/nacht kost en erg goed eten voor circa €. 25,00 voor 3 gangen menu. Op het Centrum plein kost een biertje €. 1,5 en sommige achterafje zelf zo'n €. 1,00, en dat voor het midden van de stad. Vell cultuur, karakter en aktiviteiten voor de tourist. Wil je echt alles goed meemaken en zien is een week erg weinig tijd maar dat kan gecompenseerd worden door vaker en vooraf bij de Gemeente Huis alle info over de stad gratis te vergaren, ook de Stadskaart krijg je er gratis bij.

• 8Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2013

• 7Jacqueline Leenders04-09-2013

Leuk, gezellig "dorpje"

Gezelliger dan verwacht. Gewoon een leuk, klein, gezellig dorpje. Heeft voldoende eet en drink gelegenheden en voor de prijs hoef je niet in je hotelkamer te blijven. 's-avond is het gezellig op de terasjes of in de cafe's. Je kunt er lekker eten voor weinig geld.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Anneke17-08-2013

Saai dorpje.

Geschikt als uitvalbasis om naar Praag te gaan. Pas op de plaatselijke automobilisten. Straatraces zijn hun favoriete bezigheden. Weinig mensen spreken Engels en/of Duits.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7jandoedel77711-08-2012

Leuk

Wij zijn in Beroun geweest met twee grote dochters en graag vertel ik er iets over. Grote plaats maar klein winkelaanbod. Markt is standaard dus weinig aparte of interessante zaken. Wel wil ik graag melden dat het Chinese restaurant op het marktplein helemaal SUPER is. Heel groot aanbod voor een paar euro per maaltijd. En aardige mensen. En daarna een heerlijk ijsje eten bij het zaakje naast de toren op het marktplein. Absoluut een aanrader !!

• 6Cultuur

juli 2012

• 9Veselá Květoslava31-07-2012

Dobrá poloha

blízko do Prahy i k památkám, např. Karlštejn, Koněpruské jeskyně...

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Liekem11-06-2012

Goedkoper dan hotel in Praag

Bestemming op ong 45min van Praag. Goedkoper dan in de stad Praag zelf. Heeft treinverbinding. Vanaf Beroun is Praag door werkzaamheden een lange periode slecht te bereiken. Aanleg spoortunnels.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving