hotels Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Super ligging in prachtig gebied

Sahbi,
    6-1-2019

We wilden een leuk hotel, dicht bij de pistes, betaalbaar maar op een leuke plek

top hotel

Fam Seebregts,
    29-7-2018

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten

hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht

zeer vriendelijk personeel

avond eten zeer goed

wilden zeker nog eens terug gaan

Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 4-8-2018

Bedankt voor je goede review.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Prima!

Hans van Daalen,
    25-6-2018

Het is een prima hotel. Prachtig uitzicht, goed verzorgde kamer, lekker ontbijt en diner (we hadden halfpension). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Héél mooi !

Jan Van Daele,
    7-6-2018

Prachtig hotel, mooie kamers, wat een uitzicht ! Super vriendelijk aan het onthaal.

Héél mooi, reuze ontbijt, Half pension maaltijd kon beter. Gelukkig mochten wij 3 van de 6 avonden in het a la carte restaurant dineren!

Genoten van gastvrijheid, omgeving,heerlijk eten.

Hennie,
    18-3-2018

Heerlijke week wintersportvakantie gehad in Alfa Soleil, Kandersteg. Uitzicht op de prachtige bergen. Goed gelegen uitvalsbasis voor afwisselende winterwandelingen in Kandersteg, Brig, Grindelwald enz., langlaufen en skiën. Met een grote vanzelfsprekendheid zonder afspraak vooraf zorgt de hoteleigenaar ervoor dat we op de dag van aankomst op het juiste tijdstip vanaf het station worden opgehaald. Afstand station - hotel is prima te lopen, maar opgehaald worden voelt wel zo gastvrij. Wij boeken halfpension.

Met skibus naar skilift. Start langlaufen voor de deur. Zeer gastvrij. Zelfs met mijn ingewikkelde dieet iedere dag maatwerk bij vier-/vijfgangendiner en dus genieten van heerlijke diners. Fijn om dit te mogen ervaren. Prima prijs-/kwaliteitverhouding. In bv. Oostenrijk zouden we voor dezelfde vakantie eenzelfde bedrag betaald hebben.