We hebben een aantal aanbieders voor Berlijn voor je op een rij gezet:

Reviews over Berlijn

Prima voor elkaar.

Ineke,
    10-3-2019

Prima Hotel, geweldig ontbijt. Ruime kamers.

Vriendelijke receptie, en 2 minuten lopen naar Ubahn Tierpark. Het hotel verkoopt ook openbaar vervoer kaarten. Echt niet nodig om vooraf te regelen.

Bij de Ubahn vind je ook een winkelcentrum voor boodschappen, en dagelijkse dingen. Wij zijn met de auto gegaan, en het parkeren (letterlijk) voor het hotel kostte 2 euro per dag.

Geboekt bij touroperator. Top geregeld, voor een prima tarief.

Het is een 4 sterren hotel met een gemoedelijke sfeer. De kamers zijn wat gedateerd, maar ruim en zeer schoon. Er was een groot buro met 2 stopcontacten, en gratis wifi in het hele hotel. Ook had de kamer een klein koelkastje welke aanstond maar leeg was. En dat paste ons precies, want er konden prima wat boodschappen in.

Gereisd met partner in maart 2019

Heel goed

Jack suykerbuyk,
    1-2-2019

Heel goed hotel goed eten goede kamers heel schoon

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    ., Krummer, 5-2-2019
    Dear Jack suykerbuyk, we are happy to learn that you loved our hotel and we are looking forward to welcoming you back again very soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Prima verblijf gehad

Hein en Lin,
    29-1-2019

Een centraal gelegen hotel aan een druk plein maar niets van te merken op de kamer. De kamer was een prima kamer en schoon, alleen de temperatuur was niet normaal warm en niet te regelen, zelfs een raam openzetten had geen nut. Er werd ook geen oplossing geboden. Jammer verder een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in januari 2019

Hotel en eten Top Excursies Zeer Slecht

Evers,
    30-12-2018

GEEN koffie en thee faciliteiten op de kamer bij boeking gevraagd was aanwezig werd mij verteld.

Tijdens de excursies meeste tijd in de bus zitten werd erover verteld als je aan de verkeerde kant zat, zie je niets ,Potsdam Sanssouci zouden we bezoeken regende het een heel klein beetje werd door de chauffeur en reisleider besloten dan maar weer in de bus blijven en een rondje erom heen

Donderdag de laatste dag was vrij deze hebben we dan besteed om zelf alle dingen die we wilden zien en waarvoor we deze reis geboekt hadden te bekijken min punt de bus vertrok smorgens pas om 10 uur dus 11 uur in Berlijn en om 16.00 uur terug dus zelf maar weer met de Ubaan /trein en taxi terug naar het hotel . Terwijl er op de site staat gratis taxi van hotel naar station en met een belletje wordt je ook weer opgehaald bij terugkomst

Ook werd er vermeld op de site vanaf het treinstation zou het h

Gereisd met partner in december 2018

Berlijn een indrukwekkende stad

Dhr. Molenkamp,
    30-12-2018

We hebben een fijne busreis gehad. Hotel was erg goed. Kamers prima , en het eten ook zeer goed.

Eén nadeel: op de site van van der Valk staat dat het hotel beschikt over een schuttlebus die je van af het dichtbijzijnste station kan ophalen als je op eigen gelegenheid naar de binnenstad van Berlijn bent geweest. Echter deze schuttlebus had men niet meer. Daardoor waren we genoodzaakt een taxi te nemen. Als de schuttlebus er niet meer is , haal het dan van de site.

Het was ook jammer dat er geen koffie of thee faciliteiten op de kamer aanwezig waren. Stond wel op de site. Op zich geen probleem maar zet het er dan ook niet op.

Maar ondanks deze kleine ongemakken een mooie reis met een zeer goed hotel.

Gereisd met partner in december 2018