Sorteren

Reviews over Berlijn

Sehr freundliches Personal, ich habe mich bei Ihnen Das in

anoniem
    5-11-2018

Sehr freundliches Personal, ich habe mich bei Ihnen willkommen gefühlt. Das Haus ist zwar etwas in die Jahre gekommen, aber mein Zimmer war sauber, was für mich die Hauptsache ist. Die Auswahl beim Frühstück war auch mehr als ausreichend. Allerdings hätte Ihr Personal dort etwas aufmerksamer sein müssen. Es fehlten Eierbecher und zwei Marmeladenspender waren leer.

Prima voor een paar dagen

Josien
    26-10-2018

Hotel vlakbij station, kamer netjes, maar niet erg gezellig, door zwart-witte aanleiding en helwitte verlichting. Ontbijt prima! Personeel heel wisselend, de ene medewerker heel vriendelijk, een ander onbehulpzaam en op het botte af. Centrale ligging, maar geen gezellige buurt, behalve hamburgerbar geen leuke restaurants en dergelijke in de omgeving van het hotel. Wel fijn om Berlijn op de fiets te verkennen, fietsen te huur via receptie hotel.

luxe in berlijn, mooi hotel, prima service

John en Desiree
    22-10-2018

prima gelegen tussen 2 metrostations, mooie kamers, telefoon piept steeds, gewoon op de grond zetten ipv naast je hoofd. Wij kregen een upgrade naar een senior suite, erg mooi op de 14e etage. Het ontbijt is prima, tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. koffie/thee op kamer wordt niet aangevuld, maar je kunt dit bij de receptive gewoon halen mocht je een kopje koffie willen maken. Er zijn slippers en badjassen aanwezig. prima verzorg, nette service. Een bad had welkom geweest na zoveel lopen, maar de douche is prima.

Ga volgende keer dichter bij het centrum

Jetje
    16-10-2018

Keurige kamers, menukaart zeer onduidelijk en chaotisch opgesteld, bovendien waren de menu’s aan de prijzige kant.

Ligt erg ver buiten Berlijn

Fantastisch, niets op aan te merken.

Henk van Esch
    16-10-2018

Het hotel en de kamer was uitstekend