Sorteren

Reviews over Bergisch Gladbach

Prachtig gelegen hotel

Anita1215
    30-10-2017

Bij ontvangst moesten wij helaas 1,5uur wachten op onze kamer, er was iets misgegaan met de planning. Een drankje ter compensatie was wel netjes geweest. De kamers zijn erg ruim en heerlijk rustig! Voor de hond stond er een mand en water- en voerbak klaar, erg leuk detail. Heerlijk dat de kamers wanneer je in het restaurant van het ontbijt of diner geniet worden klaargemaakt. Personeel is in het hotel vriendelijk. Bediening in de lobby bar gaat erg moeizaam en allergie is al helemaal lastig! Wanneer je vraagt of ze ook iets tarwe-vrij hebben is het antwoord gewoon; nee en daar mag je het mee doen. De parkeerservice is erg fijn, anders is het namelijk best ver lopen naar de auto. Het zwembad is prachtig, alleen mag het water wel iets warmer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en daar houden ze wel rekening met allergie. Al met al een goed hotel, maar nog wel wat ruimte voor verbetering voor mensen met een allergie.

Gran Hotel met hoofdletter 'G'

Theo Benschop
    10-3-2017

Een cadeau via bon van onze kinderen. Een heerlijk en stijlvol hotel. Pure verwennerij. Geweldig ontbijtbuffet, hele vriendelijke medewerkers, genieten in de sauna/zwembad. We hadden een prachtige kamer (junior suite) . Nr. 114. Super schoon en comfortabel. Echt Top.

Een aanrader als je een weekend rust in luxe wilt!

De Joode
    9-2-2017

Een geweldig service gericht hotel. Prachtige kamers in een meer dan overweldigend gebouw. Een lekker ontbijt. Goede service, een geweldige bar. Het enige minpunt, weinig diversiteit aan restaurants.

Fantastische, Fijn, Ruim, 5 sterren plus.

Arjen Martens
    23-1-2017

Zoals alle Althoff hotels waar we tot nu toe geweest zijn geven wij ook deze locatie 5 sterren +. Het pand zelf ligt erg mooi gelegen op een bergje en kijkt prachtig uit over het dorp en zeker in de avond zie je Keulen prachtig liggen.

Wat wij als erg prettig ervaren is dat het hotel goed geïsoleerd is. De eerste keer zijn wij een week gebleven bij 30 graden en nu twee nachten bij -8 graden. Ondanks deze verschillen kun je de temperatuur goed instellen. Tevens is de geluidsisolatie goed op orde en zijn de kamers erg stil.

Wij verbleven beide keren met een kleine baby. We kregen een mooi ruime kamer, zodat we genoeg ruimte hadden voor al onze spullen en voor het bedje van de baby.

Voor lekker eten hoef je het hotel niet uit. Er zijn drie mogelijkheden. Ten eerste Restaurant Vendome bekroont met 3*, Trattoria Enoteca een Italiaan met een mooie kaart en wijnkaart. In totaal 6x gegeten en we zouden er zo weer heen gaan. Als laatste de Dali Bar waar we maar 1x gegeten hebben. De prijs is aanzienlijk lager dan de beide andere restaurants, maar de kwaliteit van het eten ook. In de zomer beschikt het hotel tevens over de mogelijkheid om heerlijk te lunchen op een van de drie terrassen.

Verder is het personeel onder leiding van de heer Langhammer enorm behulpzaam, vriendelijk en doen ze graag een stap extra voor je. Voor onze zoon Valentijn lag een lieve knuffelbeer klaar op het bed en zo een klein cadeau wordt erg gewaardeerd.

De spa is verzorgt en heeft een gezamenlijke sauna en een deel alleen voor dames. In totaal 5 verschillende cabines. Het zwembad is voor zo een ruim hotel aan de kleine kant en tevens is de temperatuur te laag. Een buitenzwembad ontbreekt helaas.

Al met al komen wij zeker terug en hebben wij onze beide verblijven als zeer prettig ervaren. Tot nu toe heeft elke Althoff locatie ons weten te verrassen en allemaal op hun eigen manier.

Heerlijk luxe hotel met geweldige service.

FEMKE DEN DEKKER
    5-1-2017

Schloss Bensberg is een prachtig hotel met perfecte service. Ik kom er al jaren en het is iedere keer een kado! De kamers zijn allen gerestyled en dat is erg goed gelukt. Gezellig eten in de trattoria Enoteca, kortom top allemaal!