Bergen op Zoom

We hebben een aantal aanbieders voor Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergen op Zoom

Zeker voor herhaling vatbaar echt een toppertje.

Natascha Laseure,
    30-3-2019

Een heel gezellig hotel met een heerlijke Wellness. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant was goed. Lekker gegeten. Het hotel is ruim opgezet. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. De kamers zijn een beetje gedateerd maar het was er netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super, volgend jaar weer

Fam. van Dongen,
    7-3-2019

Wederom het tweede jaar 3 nachten met 3 personen overnacht, en gaan zeker jaarlijks terug komen. Vriendelijk, gastvrij en een mooie locatie alles op loopafstand, en dat met een goede kwaliteit/prijs verhouding

Gereisd met vrienden in maart 2019

Een aanrader voor een redelijke prijs.

cor overdiek,
    11-2-2019

Een hotel met een goede uitstraling en een mooie kamer. Goede ontvangst alles keurig schoon en geen gebreken. Een aanrader. Wij hadden en kamer in een belendend pand dat buitenom bereikbaar was. Direkt naast het hotel. Goed en compleet ontbijt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heweldig

Peter,
    1-12-2018

Heel fijn hotel ,mooi moderne kamers met een mooi en schone welness waar je als gast gratis gebruik van kunt maken .Het personeel is hier ook nog eens heel vriendelijk en niks is hun teveel. Het restaurant is niet zo groot maar de prijs,kwaliteit klopt hier. De ligging is prachtig het hotel ligt naast het stadspark ,als je hier door heen loopt zit je zo in het centrum van de stad en In nog geen drie minuten lopen van het hotel ben je bijeen mooie bioscoop en ook bij de boulevard waar een café en restaurant zit. Bergen op zoom we komen nog een keer.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed voor 1 keer...

Ron,
    14-10-2018

Goed: Eten is prima. Kamer is schoon. Koffiezetapparaat en thee. Op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving.

Minder: Hotel oogt gedateerd. Een verfbeurt kan geen kwaad en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. Personeel is professioneel vriendelijk. Echte aandacht voor gasten hebben is niet verboden. Bijzonder is dat een hoofdgerecht niet meer standaard met frietjes komt. Die moeten als extra worden besteld. Waar een grote hotelketens klein in kan zijn om zo een paar euro extra te willen verdienen. Doe dat gewoon bij de prijs van een hoofdgerecht,

Gereisd met partner in oktober 2018