hotels Bergen / Bergen aan Zee

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

Geweldig

Jassin Ismail,
    12-12-2018

Geweldige Service, Super duurzaam en sociaal verantwoordelijk als geen ander.

Geweldig :)

Kiki,
    10-12-2018

Heerlijk hotel, onwijs aardig personeel, prachtige omgeving! We hebben zeer genoten van ons 5-daagse verblijf bij blooming. Alleen maar pluspunten. Ik raad iedereen aan hier eens een kijkje te nemen. Dank voor de gastvrijheid :) Groetjes Kiki

Top verblijf

van den Ende,
    6-12-2018

Heerlijk ontspannen verblijf gehad! Personeel is erg betrokken en zeker servicegericht. Met het bos op loopafstand en strand op fietsafstand is het een ideale locatie om even tot rust te komen. Daarbij is het eten erg goed verzorgd en is het biologische bier en wijn zeker aan te raden!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 7-12-2018

Hartelijk bedankt 'Van den Ende' voor jullie top-review na blijkbaar een top-verblijf hier bij ons blooming hotel in Bergen. Tot snel weer ziens?

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Melanie,
    5-12-2018

Als groep hadden wij een mooie kamer inclusief handdoeken, televisie, linnen en genoeg zit plekken. Wij zijn er 5 dagen gebleven en wat een fantastisch hotel is het! Er zijn veel werkplekken, een prachtig zwembad met sauna, je kunt heerlijk de natuur in of een fiets huren. Het personeel is ook erg vriendelijk en staat open om alle vragen te beantwoorden en je de weg te wijzen naar bijvoorbeeld het strand. Het hotel is wat lastiger bereikbaar met het openbaar vervoer maar ze hebben meer dan genoeg gratis parkeerplekken voor de deur. Ook een bezoekje aan Bergen zelf is een aanrader. Een schattig dorp met leuke winkeltjes.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 7-12-2018

Wat een leuk cadeau Melanie om op 5 december zo'n mooie beoordeling van je/jullie te mogen ontvangen. Slapen, eten, drinken, zwemmen, fietsen, relaxen, wandelen, shoppen … alles is bevallen, zo valt te lezen. Leuk! Inderdaad, openbaar vervoer is iets lastiger want de bus stopt op zo'n 5 wandelminuten van het hotel … maar dan heb je ook wat. Toch ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Een gevoel als thuis

Louise,
    4-12-2018

Een zeer professioneel hotel met toch een zeer gezellige huis-sfeer. De open haard brandt al als je binnen komt, de thee en koffie staat de hele dag door klaar en verder is er overal een plekje om te zitten en te werken of gewoon gezellig te kletsen. Wij als groep werden met liefde ontvangen en alles was tot in het detail geregeld! Naast het vele werken ook nog kunnen ontspannen van heerlijke culinaire verassingen en de andere facaliteiten van het hotel. Verheug me al op de volgende keer te overnachten!