Sorteren

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

Fantastisch!

Judith
    18-10-2018

Wij vonden Blooming echt prachtig gelegen in de bossen. Heerlijk rustig. Prima kamer, leuk balkon met uitzicht op mooie vijver. Heerlijk en uitgebreid ontbijt met veel verse en natuurlijke producten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Loes Woudt
    18-10-2018

Wat een fantastisch hotel! Wij voelden ons hier meteen thuis. Heerlijk gegeten/gedronken. Kamers schoon en zeer smaakvol ingericht. En een heerlijk bed. Wij kijken uit naar ons volgend weekend bij blooming!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 18-10-2018

Wat fijn Loes dat jullie het hier zo fantastisch vonden … wij vinden je '10' fantastisch dus super bedankt daarvoor en inderdaad, hopelijk tot snel weer ziens!

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Heerlijk verblijf (ook met hond)

Sien
    9-10-2018

Heerlijke ligging: pal naast het strand. Prachtig wandelgebied in de duinen/bos. Ontzettend vriendelijke gastheren en -dames. Onze hond was meer dan welkom en mocht ook mee dineren en ontbijten. Kamer was eenvoudig, maar prima voor 2 nachten en in ieder geval erg schoon. Echt een aanrader om hier naartoe te gaan! Minpuntje: warme kamer en ontbijt niet heel bijzonder, maar wel voldoende keuze.

Nostalgische en knus hotel

Marianne
    8-9-2018

Wij hebben een fijne tijd in Villa Breeburg gehad. Mooie centrale ligging. Ondanks de kleine kamer maar die hadden we ook zelf geboekt was het netjes en schoon. Ontbijt was goed, niet uitbundig maar basis was zeker goed. Prijs en kwaliteit voor ons goed. Een tip voor het hotel, misschien voor de zomerse maanden een ventilator beschikbaar stellen, dat zou geen luxe zijn omdat er geen airco is. Al met al genoten van ons korte verblijf in Villa Breeburg

Voor herhaling vatbaar!

Joke
    6-9-2018

Goede kamer, lekker bed, leuk (smal) balkonnetje, prima badkamer. Alles brandschoon!!! Ontbijt was geweldig!!!!!!!! Vriendelijk personeel! Gemoedelijke sfeer. Minder geschikt voor rolstoelers.