Bergen / Bergen aan Zee

hotels Bergen / Bergen aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Bergen / Bergen aan Zee voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

• 9Iboya Saaltink18-04-2019

Voor herhaling vatbaar en hoe !!

Bergen en Bergen aan Zee hebben enorm veel te bieden. Bergen is een leuk kunstenaars plaatsje waar je lekker kunt winkelen, terrassen of museum bezoeken. Bergen aan Zee heeft de zee , de duinen, de wijdsheid . Je kunt er heerlijk eten en het is vlakbij Alkmaar. Kortom veel te beleven en vooral buiten het seizoen een mooie plek om tot rust te komen. Ik kom zeker terug, het heeft mijn hart gestolen!!

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in april 2019

• 9Jelly14-04-2019

FantAtisch

Geweldig. Leuke bediening en heerlijk gegeten in Grand Café Maz. Voor herhaling vatbaar.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2018

• 8riekie ripke20-03-2019

zeker voor herhaling vatbaar.

De appartementen boven hotel Meyer zijn zeker aan te bevelen. Zeker met uitzicht op zee. wij zagen iedere avond de zon onder gaan. Prachtig en rustgevend. De omgeving is zeker ook de moeite waard en de sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Het is ons goed bevallen voor dit jaar hebben we ook weer geboekt voor eind maart. Wij zijn niet echt uit geweest. We hadden genoeg aan zee en wandelen in de duinen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Hilde06-01-2019

Er even echt tussen uit!

Ga lekker naar Bergen aan zee, slaap nacht in Bergen

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Elly Vernooij25-08-2018

Prachtige dagen gehad in Bergen

Mooie fietstochten gemaakt door het duingebied met mijn kleindochter. Strandtent Noord vond ik gezellig en goed diner gehad bij mooie zonsondergang. Ook heerlijk gegeten bij Loetje in Bergen. Leuke modewinkel in Bergen. Naam ben ik vergeten ! Fijne dagen gehad met prachtig weer.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

augustus 2018

• 9Dietmar Plag09-08-2018

Tolle Kleinstadt mit Südländichem Flair.

Wunderbare Umgebung, super Strand, saubere Landschaft. Ich finde den Durchgangsverkehr durch Motorbetriebene Fahrzeuge in der Stadt sehr hoch.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Kai29-07-2018

Für den Eintritt mehr und auch Besseres erwartet!

Das Aquarium ist recht klein, viel kleiner als ich es für den stolzen Preis von €13,95 pro Person erwartet hätte. Leider kann man auch nicht sagen: Klein, aber fein. Einigen ganz nett, aber eher durchschnittlich, gestalteten Becken, stehen viel zu viele lieblos aussehende gegenüber, in denen man die blanken veralgten Wände betrachtet. Nur gut, dass es den Fischen nichts ausmacht. Ein klares Ausstellungskonzept ist auch nicht erkennbar. Mal ist der niederländische und der lateinische Name des Tieres in Plotterbuchstaben direkt auf die Scheibe geklebt - ohne weitere Information. An anderen Stellen gibt es kurze Informationen zu den Tieren in drei Sprachen (niederländisch, englisch, deutsch). Die Dreisprachigkeit an sich ist ja ganz prima, doch fehlen für den deutschen Teil häufig die Tiernamen. Und man hätte ja noch mal jemanden Korrektur lesen lassen können, der sich ein wenig besser mit der Grammatik auskennt.

• 2Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 5Stranden

juli 2018

• 5Marjan04-07-2018

Wat we hadden meer verwacht van Bergen aan Zee!

Bergen aan Zee ligt qua locatie heerlijk kort bij zee. Maar de plaats zelf is vergane glorie. Onderhoud aan huizen en gebouwen is matig. Uitzonderingen daar gelaten. Vanuit Bergen aan Zee veel wandel- en fietspaden. Helaas mis het dorp een gezellig centrum met wat winkeltjes. Voor diegene die rust zoeken is het ideaal.

• 2Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Wil04-03-2018

Heel goed!

We hadden meer kunst verwacht want Bergen wordt het kunstenaars stadje genoemd. We werden overal vriendelijk geholpen. Leuke winkels. Mooi strand. We zagen zelfs een zeehondje op het strand. We hebben genoten.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Mevrouw18-02-2018

Leuk centrum!

Allerlei adresjes waar je heerlijk wat kunt drinken of eten. Leuke winkels en speciaalzaken.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in februari 2018