We hebben een aantal aanbieders voor Benidorm voor je op een rij gezet:

Reviews over Benidorm

Fantastisch !

Maria,
    9-2-2019

Mooi hotel...perfekte ligging....vriendelijk personeel....en het eten was heerlijk!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dik in orde!

N.Ottoy,
    5-2-2019

Prijs kwaliteit top !

De familiale sfeer en de klantvriendelijkheid zijn pluspunten. Ik word een vaste klant !

Klein minpuntje : geen broodvariatie bij het ontbijt, alleen toostbrood. Suggestie : het lekker brood dat geserveerd wordt bij lunch en avondeten ook serveren bij het ontbijt.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Met een geweldig restaurant

Edalyn,
    1-2-2019

Het eten is heerlijk en het personeel super vriendelijk, hebben wij ons erg thuisgevoeld, we danken al het personeel van dit hotel

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig !

Matty,
    30-1-2019

Zeer tevreden over dit hotel , het is er schoon ,eten is goed verzorgt in buffet vorm !

Maar omdat ik niet tegen gluten kan werd er voor mij speciaal gekookt echt TOP !

Hartelijk Dank daarvoor !

De ligging is geweldig bij strand en centrum !

In de winter periode veel ouderen (vooral Belgen ) die houden ook van lekker eten en een goed bed !

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel en centraal gelegen.

JoBo,
    30-1-2019

Victoria is een goed hotel en centraal gelegen; op loopafstand veel te zien/doen.

De kamer is prima en ook de schoonmaak is oke. Het zwembad oogt klein, voor een 19 verdiepingen tellend hotel, maar goed in de winter valt er nog weinig te zwemmen, in zee kon het prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is ruim opgezet en de bediening prima. Het eten is lekker en gevarieerd, maar ligt meer op het niveau van 3 sterren. We hadden een winterzonpakket via touroperator geboekt, waarin water/wijn was inbegrepen bij de maaltijden, helemaal tevreden. Echter ook waren er 2 excursies inbegrepen, die ( achteraf wetend) in de 1e vakantie week moeten plaatsvinden, is ook gelukt. Echter voor een 55+ reis is het jammer dat in beide excursies (Vila Joiosa de gekleurde huisjes en Alicante Kasteel Santa Barbara) een onderdeel zit met pittige hoogteverschillen, waardoor deze niet echt geschikt zijn voor mensen die minder goed ter been zijn.

Gereisd met partner in januari 2019