Bencatel / Vila Viçosa

hotels in Bencatel / Vila Viçosa

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bencatel / Vila Viçosa

Reviews over Bencatel / Vila Viçosa

• 9Bella19-06-2015

Een mooie plek, voor ieder wat te doen!

Zo wel voor jong en oud is Vila Vicosa een bruisend dorp.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Sim08-05-2015

Authentiek dorpje.

Een rustig authentiek dorpje met veel bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 8Willem27-10-2014

vila vicosa een typisch dorpje uit de Alentejo

Vreselijk aardige plattelands mensen , je kunt er lekker boers eten . de streek is echt voor rustzoekers

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 912-11-2006

Kleinschalig complex. Mooi gelegen, vriendelijke gastvrije eigenaren, kindvriendelijk, prive zwembad, veel wandel en fietsmogelijkheden. Wij waren er dit jaar in september en hadden heerlijk warm weer. In september kleurt alles weer groen na een zeer warme augustusmaand. Vorig jaar waren we er in april toen waren er schitterende bloemenvelden. Eldorado voor vogelliefhebbers. Mooie kamers en huisjes in oude quinta voorzien van satelliet tv. Heerlijk eten, lekkere wijnen in de Alentejo, prachtige streekprodukten zoals porco preto, vele geitenkaasjes, vijgen, amandelen enz. Heel veel cultuur, kastelen, paleis, Evora op 40 km. Restaurants en terrassen vergeleken bij nederland zeer goedkoop, een biertje kost er 75 cent, een kop koffie 50 cent. Leuke zigeunermarkten in de omgeving. Wij deden de wijnroute, verschillende heerlijke wijnen geproefd voor mooie prijzen. Kortom fantastische vakantie!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur