We hebben een aantal aanbieders voor Bemelen voor je op een rij gezet:

hotel Bemelen

We hebben een aantal aanbieders voor Bemelen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bemelen

Fijn verblijf met wat minpuntjes

Nellie Bor,
    20-10-2016

+ de kamer was heel schoon

+ de hoteleigenaren zijn heel gastvrij

+ ontbijtbuffet was uitgebreid, met keuze voor een gekookt of gebakken ei

+ ligging van het hotel is super, mooi uitzicht en op 15min rijden afstand van Valkenburg en Maastricht

+ heerlijke lunch bij de brasserie

- het hotel is erg gehorig, je hoort elke deur dicht gaan en als er in de kamer ernaast gebruik gemaakt wordt van de douche lijkt het net of het heel hard regent

- badkamer is erg klein, voor mensen met een maatje meer geen aanrader

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

super!!!

Jansen,
    24-7-2016

Een rustig hotel, eigenaars en het personeel heel aardig en vriendelijk. Kamer super schoon, elke dag schone handendoeken. Ontbijt perfect ,we hebben ook avond gegeten gewoon perfect!!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig; voor herhaling vatbaar

Lidy,
    20-7-2016

Gemoedelijk hotel; zeer behulpzame en gastvrije eigenaren en personeel. Ontbijt zeer goed; kamer klein, maar schoon en van alles voorzien. Mogelijkheid tot koffie en thee drinken op de kamer. Terras is geweldig en heeft een mooi uitzicht over Maastricht. Centrale ligging.

Gereisd met partner in juli 2016

Erg fijn hotel op een geweldige locatie

Melvin,
    23-8-2014

We zijn voor 3 nachten in dit hotel gebleven, het was er lekker rustig en zijn niets te kort gekomen. Eerst gekeken naar een hotel in Maastricht, maar het parkeren is er duur en we wilden ook 's-avonds wel wat rust hebben.

+ Schoon, fijne bedden, goede voorzieningen. HDTV met HD van Ziggo aanwezig , waterkoker met theezakjes en oploskoffie op de kamer.

+ Minibar op de gang met snackautomaat

+ Eten in het hotel is erg goed en schappelijk geprijsd

+ Vriendelijke eigenaren

+ Kleine,maar nette moderne badkamer

+ Huiselijke sfeer

+ Groot terras

+ Perfecte ligging tussen Maastricht en Valkenburg, beiden met de bus bereikbaar die ieder uur voor de deur stopt.

+ Goede parkeerplaats voor de auto / brommer of fiets.

+ Heerlijk ontbijtbuffet

- We moesten na 3 nachten naar huis.......jammer. Kom beslist een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

Volgend jaar weer!!!

Daan van Cuijk,
    22-5-2013

Een geweldig hotel, gastvrouw en gastheer zeer aardig en behulpzaam. Gezellige sfeer, zeer goede keuken, nette/ schone kamers en ik kan zo nog wel even doorgaan..... Wij zijn er nu 3 achtereenvolgende jaren geweest en het is ieder jaar weer heerlijk om daar te zijn en te genieten van de prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2013