hotels in Bella Coola

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bella Coola

Reviews over Bella Coola

• 7ad01-11-2013

aan einde van de wereld

Bella Coola is het vertrekpunt van de ferry naar Vancouver Island. Na de Heckmanns Hill overwonnen te hebben, kom je voorbij Tweedmuir Lodge een prima kleine camping aan de rivier tegen. (Fishermans Pool) In sept. dichtbij unieke beschermde plek met rangers om Beren op de zalm te zien vissen '

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2013

• 8mary de groot27-09-2010

Prima plek.

Bella Coola is de plek waar je komt voor of na de ferryovertocht. Er is niets te doen, dus is een verblijf bij de Bella Coola Valley Inn een meevaller. Prettig hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel. Er is een goed restaurant in het pand.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 9Esther25-08-2010

Middle of nowhere

Op weg van Bella Coola, aan de westkust van British Columbia, naar Williamslake, reden we door een prachtig gebied, dwars door het immense Tweedsmuir Provincial Park. De weg was voor een groot gedeelte onverhard en er zaten flink steile stukken tussen. Fantastische vergezichten en nauwelijks ander verkeer. Halverwege ligt Nimpo Lake, vanwaar wij met een klein watervliegtuigje naar Turner Lake werden gevlogen. Deze vlucht van ca. 3 kwartier was al een ongelooflijke ervaring, maar het verblijf van 2 dagen bij dit afgelegen meer, alleen bereikbaar door de lucht, was echt geweldig. Er stonden 2 eenvoudige cabins, we hadden de beschikking over een paar kano's en de ligging was zo mooi! Overdag schitterend weer, 's nachts koelde het flink af. De wandeling van een paar uur naar Helmcken Falls langs de oevers van het meer was prachtig en 's avonds bij het kampvuur voelden we ons totaal afgezonderd van de rest van de wereld! O ja, kijk uit voor de beren!!

• 6Cultuur
    • 10Omgeving