We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

13-2-2019

Goed hotel, uitstekende ligging

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima centraal gelegen hotel!

Ilse,
    12-2-2019

Voor een weekendje Antwerpen een perfecte uitvalsbasis!

Wij hadden een kamer aan de straatkant waar winkels en restaurants zitten maar wij hadden geen last van geluid.

Ruime kamer (de iets luxere) en gewoon netjes allemaal. Het ontbijt was wat je van een hotel ontbijt verwacht, goed maar ook weer niet super spannend.

Gereisd met partner in november 2018

Fijn hotel

Myrthe,
    11-2-2019

Heel mooi hotel, ruime kamers. Alles was schoon en netjes. Het zwembad met sauna en hamman is echt een pluspunt. Het ontbijt is wel aan de dure kant, maar erg lekker en uitgebreid.

Gereisd met partner in december 2018

Fijne accommodatie

M- Jane,
    3-2-2019

Een weekendje antwerpen na al de feestdagen! We werden vriendelijk opgevangen en naar onze hotelkamer gebracht. De hotelkamer zou wel een update kunnen gebruiken maar de locatie maakt veelal goed. We hebben een heerlijk weekend gehad en mede door het ontbijt konden we Antwerpen ontdekken. Een aanrader is bijvoorbeeld de dierentuin!

Gereisd met partner in januari 2019

Prima voor max 2 nachten

ter Haar,
    24-1-2019

Voor een lang verblijf kan je beter naar hotel van keten maar voor 1 of 2 nachten is het prima. Mooie kamers, badkamerdeur wat vreemd maar niet hinderlijk. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Alleen een groot nadeel dat alles alleen in het Engels beschreven staat (zowel bij receptie als ontbijt en ook op internet) en de ontbijtmedewerker zowel geen Nederlands als Frans sprak, alleen Engels. Dit had anders gekund. Daarnaast vervelend dat nergens de in- en uitchecktijden staan vermeld (15:00 resp. 12:00 uur). Maar echt ideaal gelegen, zeer dichtbij het station, centrum en theater. Ik zou zeker weer gaan als ik voor dit doel naar Antwerpen moet

Gereisd zakelijk in januari 2019