• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Belém

Reviews over Belém

• 10Ferdi23-07-2013

Belem super

Belem is super en laat je niet gek maken door al die verhalen waarom het er zo gevaarlijk zou zijn. heb er 2 jaar gewoond, elke dag over straat gelopen met mn 2 meter en blauwe ogen en nooit iets naars gezie, behalve een aantal verkeersongelukken. Belem is anders dan de rest van Brasil, appart en de mensen zijn er fantastisch.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Mike11-02-2012

Belém

Lindona... Uma cidade com um povo incrivelmente maravilhoso!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8T.Berends29-03-2008

Een grote stad die veel te bieden heeft. Je hebt wel wat locale hulp nodig om de mooie plekjes te zien. Men heeft alle moderne zaken die wij ook hebben,maar op het 1e oog zou je dat niet zeggen. De criminaliteit is schokkend, vooral in de favelas.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in maart 2008

• 3Sjimmie04-09-2006

loop daar maar niet in je eentje over straat, want voor je het weet krijg je een pistool tegen je hoofd gedrukt!!!! en strand heb je er niet, maar wel veel gangsters.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 2Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd in september 2006

• 8Ram. Marapengopi20-06-2006

Ben ik in Mei 2006 4dagen in Belem geweest en verder van Fortaleza en terug. Belem is heel mooie, schone en groene deel van Brazilie. Wij hebben in Hotel Grau Para geslapen en die ziet er heel goed uit.De kamer aan de straat zijde zijn heel groot met airco. Onbijt is heel goed met veel vers fruit. Groot park tegenover het hotel en openbaar vervoer is voor de deur. Aardige mensen en veel winkels.Markt bij de haven op loop afstand. Heel goede restaurants bij de Docas... Voor een ieder wat wils. Voor de strand moet je met de bus of taxi, een ritje van 2 uur. Taxi Airport naar centrum Belem kost R$35 vaste prijs. Ook Taxi met taxi meter.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd in juni 2006

• 6Frans Atsma31-05-2005

Belém ligt in de delta van het Amazonegebied. Mooie uitvalbasis voor kleine tochtjes. Bijv naar Ilha de Papagayo en ILha de Marajo. Buiten de stad mooie natuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur