Belek / Aksu / Kadriye

Hotels Belek

De populaire badplaats Belek vind je tussen Antalya en Side. Beide plaatsen zijn vanuit Belek goed te bereiken met de dolmus, huurauto of taxi. Er is een uitgebreid aanbod uitstekende hotels in Belek. Volgens de review van Linda is het hier heerlijk, zij schrijf: ‘Veel toeristische winkels en op zaterdag een hele grote markt. Erg leuk om een keer te bezoeken’. Ben je eruit en heb je besloten voor een hotel in Belek te gaan? Aan de hand van de reviews en gemiddelde cijfers zijn er heel wat hotels in Belek die populair zijn. Wij pikken er een paar tussenuit en vertellen je iets meer over deze pareltjes.

Populaire hotels in Belek

Voor een gezinsvakantie zit je goed in Limak Arcadia Golf & Spa Resort. Hier combineer je family time met sportieve activiteiten, want naast zwemmen kun je hier goed fitnessen. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig’. Toch even verder kijken? Er zijn nog veel meer kindvriendelijke hotels in Belek.

Ben je fan van wellness en spa? In Turkije zit je sowieso al goed voor een massage of andere behandeling. Maar er zijn ook hotels in Belek die beschikken over uitgebreide wellness. Naast een massage kun je hier bijvoorbeeld genieten van een Turks stoombad of van de sauna. Een populair hotel met wellness is Titanic Deluxe Belek. John en Diana namen hier een massage: ‘Van de spa hebben mijn man en ik ook gebruik gemaakt, was relaxt en de Thaise masseuses zeer vriendelijk, een aanrader’.

All-inclusive genieten in Belek kun je goed in Hotel Club Asteria. Jullie geven aan dat je hier nooit lang in de rij hoeft te staan bij het buffet. En je kunt hier ook lokale specialiteiten proeven. Een keertje à la carte dineren in het restaurant op het strand is een aanrader. Super romantisch! Net als Club Asteria is ook Crystal Tat Beach Golf een populair hotel in Belek waar je all-inclusive geniet van je vakantie.

In Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort heerst rust. In de tuinen bij het hotel vind je genoeg plekjes waar je je even kunt terugtrekken. De kamers zijn hier volgens jullie modern en ruim. En ben je tussen al dat luieren door toe aan wat beweging? Dan kun je je uitleven in de fitnessruimte. Ook in Maxx Royal Belek Golf & Spa vind je een fitnessruimte. Jullie beoordelen dit hotel gemiddeld met een dikke 10. Dat belooft veel goeds!

Dit was een kleine greep uit de populairste hotels in Belek. Weet jij al of je kiest voor een all-inclusive hotel met wellness of een kindvriendelijk hotel? En of je nu op zoek bent naar rust of juist naar een vakantie vol gezelligheid, in Belek vind je het allemaal. Dus zoek jouw plekje uit en let’s go!

Bekijk alle accommodaties

hotels Belek / Aksu / Kadriye

We hebben een aantal aanbieders voor Belek / Aksu / Kadriye voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon