Beldibi (bij Kemer)

We hebben een aantal aanbieders voor Beldibi (bij Kemer) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

hotels Beldibi (bij Kemer)

Stip Reizen

Weer & Klimaat Beldibi (bij Kemer)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)15°15°18°21°25°30°34°34°31°26°21°17°
Min. temp. (℃)11°15°19°22°22°19°15°11°
Zonuren5h7h7h8h10h12h12h11h10h8h6h5h
Zeewatertemp (℃)17°17°18°18°19°24°27°29°27°26°22°19°
Dagen regen101075311014610

Reviews over Beldibi (bij Kemer)

• 7Indy21-08-2018

Weinig te doen maar vlakbij Kemer

In Beldibi zelf is niet veel te doen. Er zijn een paar winkeltjes en excursie buro's waar je voordelig en betrouwbaar uitstapjes kunt boeken. Kemer is wel heel leuk en gezellig met een mooi winkelcentrum en gezellige en goedkope eettentjes. Met de taxi voor 30 euro heen en terug. Chauffeur wacht zolang je wilt. Wij hebben er 4 uur doorgebracht.

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Stranden

augustus 2018

• 8James Meijer31-03-2017

Prima hotel

Mooie tennisbanen, heerlijke sauna en erg vriendelijk personeel

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Marion van Dijken21-02-2017

Geweldig!

Beldibi is een klein Turks dorpje wat dichtbij het vliegveld en Kemer. Het is een langgerekt dorp wat aan de ene kant door bergen en de andere kant door de zee wordt omringt, heel veel kleine leuke winkeltjes en het dorpje een kilometer of 7 verderop heeft een leuke grote markt 1 x per week ook in Beldibi is er wekelijks een leuke markt. Je ontkomt er niet aan, de winkeliers willen je graag wat verkopen maar als je naar Turkije gaat weet je dat! In de buurt heb je ook watervallen en natuurlijk kun je een auto huren of een bootreisje maken, de omgeving van Beldibi is heel bergachtig en veel bossen ik vind het een van de mooiste gebieden van Turkije en we gaan natuurlijk ook dit jaar in september weer terug naar Sentido Sultan Beldibi.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2015

• 8wim18-02-2017

leuk plaatsje met winkeltjes.bergen met canyon.

heel mooie natuur met de bergen vlakbij.in de goynuk canyon kan je heerlijk wandelen.met de taxi ben je er in 5 minuten.entree een paar euro.naar de stad kemer kun je met de dolbus binnen half uurtje.in september stonden er wel veel hotels leeg in beldibi.[de russen kwamen niet]hopelijk voor de mensen in Turkije komen ze in 2017 weer terug!

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 10Hannelore09-01-2017

Komfort, Flair und Entspannung!!!

Qualität und Kundenzufriedenheit werden hier großgeschrieben. Ein Hotel das wir ausnahmslos jedem weiterempfehlen können, v.a. auch bei medizinischen Sonderbedürfnissen. Die Vorabkoordination und Anlieferung unserer Medikamente hat einwandfrei geklappt. Die gesamte Hotelanlage ist makelos renoviert und in stilvollem Design gehalten. Die Zimmer TOP und barrierefrei. Der Meerblick bis nach Antalya traumhaft. Das Hotel läd zum Entspannen ein und verwöhnt die Gäste mit individueller Betreuungg und Unterhaltung, wie z.B. der Weihnachtsfeier und der Silvestergala. Das Essen lässt keine Wünsche übrig, wird reichlich nachgelegt und ist stets ansehnlich drappiert. Durch das gehobene Konzept ist auch das Gästeklientel entsprechend niveauvoll und das Essen auch noch nach zwei Stunden appettlich und entspannend. Die Konzertpianist Nadja, sorgt von 18-21 Uhr für angenehme Atmosphäre in der Lounge und hat uns sehr begeistert. Besonders hervorheben möchten wir auch die Betreuung durch David und Orhan, die sich stets um unser Wohl bemüht haben. Wir kommen bald wieder ... Der nächste Urlaub ist schon gebucht!!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in december 2016

• 5fam de Boer28-10-2016

Niet weer

Beldibi is een armoedig dorpje op 20 minuten rijafstand van Kemer. Alles ziet er verlaten uit. Geen mensen op straat. Er is in het dorpje niets te doen. Het strand bij het hotel is wel mooi en schoon, maar in de verte zie je Antalya liggen. Het is niet zo dat je je net zoals in Kiris (dorpje ook vlakbij Kemer), te midden van de natuur voelt.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

oktober 2016

• 2P B Wollerich14-10-2016

Beldibi niets te beleven dood dorpje

weinig goeds. Veel leegstaande hotels, nee Beldibi is niks, maar Gonyuk en Kemer liggen dichtbij en goed te bereiken met de dolmus

• 1Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Joke17-09-2016

Geweldig

Kom voor de rust was heerlijk rustig heel gezellig

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Michael12-09-2016

„Rixos - nicht nur ein Name - eine Philosophie!”

Ein wunderschönes Hotel in sehr gepflegten Ambiente! Genau die richtige Anlage, für alle, die im Urlaub nur entspannen wollen!, fernab von jeglichem Trubel! Sehr gerne werden wir hier wieder Urlaub machen! Bitte lasst alles so, wie es ist, denn so ist es genau richtig!

Das Hotel befindet sich ca. 30. Minuten vom Flughafen Antalya entfernt in einer kleineren Ortschaft! Die nächste größere Ortschaft ist Kemer mit einem schönen malerischen Hafen! Sehr schöne Ausflüge in die nähere oder weitere Umgebung kann man per Dolmus, Boot, Bus u.v.m. in die Umgebung machen! Das Angebot hier ist sehr vielseitig!

Angefangen mit David P., den besten Gästebetreuer, den wir bisher in All unseren Urlauben kennengelernt haben, über sein ganzes Team bis zu den Mitarbeitern im gesamten Hotelbereich, fühlten wir uns stets sehr gut verstanden und betreut! Wir wurden immer sehr freundlich und stes zuvorkommend bedient! Einen besonderen Dank hierfür an alle Mitarbeiter! Man hat uns unsere Wünsche wirklich von den Augen abgelesen!

Die Gastronomie ist, wie wir aus vielen anderen Rixos Aufenthalten kennen, auch hier hervorragend! Was uns sehr positiv beeindruckte: Auch Dinge, die man mal vermisste, wurden sofort zu aller Zufriedenheit besorgt und direkt umgesetzt! Ein Lob dafür an das ganze Küchenteam um Chefkoch Halil A.! Wir wurden auch immer von David Pohl und Halil A. gefragt, ob alles in Ordnung sei, oder ob wir besondere Wünsche hätten! Das ist eigentlich nicht selbstverständlich, aber hier wird es als selbstverständlich praktiziert!

Es werden seitens des Hotels viele sportliche oder andere Dinge angeboten, die man nach Lust und Laune annehmen kann oder auch nicht! Man wird zu nichts genötigt, da es nur eine Softanimation gibt und genau das finden wir sehr gut so! So kann hier jeder einen entspannten und erholsamen Urlaub verbringen, ohne Stress und Halligalli! Auch der Spa Bereich ist sehr zu empfehlen!

Ein wunderschönes großes Zimmer, mit frontalen direkten Meerblick, dass keine Wünsche offen ließ! Die Ausstattung des Deluxe -Zimmers war wirklich top, das Bad war ebenfalls mit allem ausgestattet, was man benötigt, sogar noch mit vielen weiteren Produkten, die es sonst so nicht gibt! ( z.B. sogar Rasierzeug ) die Minibar war ebenfalls reichlich bestückt ( verschiedene Colasorten, Limonaden, Säfte, Wasser, Sprudel, Biere usw! )

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 1Ugr cnglu12-07-2016

Ïgrencti

Görmeden para ödemeyiniz ...insanlari kandirmaktan başka işleri yok

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving