• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Beja

Reviews over Beja

• 9H&J de Korte28-03-2019

Culturele en fijne stad

Beja is een stad die het bezoeken waard is. De samen van het vvv (in het fraaie kasteel) is een beetje snel en chaotisch, net als de rest van de stad. Neem er wel een hele dag voor. Sommige musea en het kasteel zijn van 11.30 u tot 15.00 u dicht. Maar die tijd is te gebruiken voor een lekkere (warme) lunch. Eetgelegenheden te over. Bij de komen/feestterrein is een goed restaurant 'Alentejo', maar er zijn er meer. Niet duur, wel goed. De bezienswaardigheden liggen verspreid over de stad. Soms niet makkelijk te vinden. Weinig mensen die Engels spreken.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Martin van Kleef11-11-2017

Zou er niet meer naar toe gaan

Slaperig stadje. Slecht parkeren ver uit centrum. Weinig echte hoogte punten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8jimmanuel28-04-2015

did not visit

looks like it could be a nice place to visit

Gereisd met partner in februari 2012

• 8jim and frances manuel28-04-2015

Beja is nice.

nice town, didnt visit the town

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2012

• 7Harrie28-07-2014

Mooie streek met vooral aardige mensen

Wij vonden de streek Beja niet echt opvallend maar ook niet saai. Er is genoeg te bekijken en er is rust. Geen gedoe zoals in de Algarve. Natuur is wat eentonig met heel veel lijfbomen maar heeft ook wel z'n charme. Echt Portugees plattelands. Er wordt wel voor de natuur gezorgd, maar echt geweldig vonden wij het niet. Bij bosbrand wordt er bv niets gedaan.

• 6Cultuur
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Guzikowa07-01-2013

simple place to live.

Castle is amazing!! but only this you can see there. noting special if talking about monuments. oh, also cathedral. nightlife - for sure! you can visit 4-5 good clubs, and lovely cafes.

• 8Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 7leon.barendregt25-09-2012

Provinciestadje

Rustig stadje met de nodige bezienswaardigheden

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8Rui Silva24-07-2012

cidade com bastante história

visitar o castelo e os museus

• 8Cultuur
    • 6Sfeer in stad

augustus 2011

• 8Sandra van Erp30-09-2009

leuk plaatsje

Wij zijn tijdens een rondreis in Beja geweest voor 1 overnachting. Het is een knus plaatsje met een paar bezienswaardigheden. Het is nog niet echt toeristisch, en je kunt er echt Portugees eten. Wel even wennen, want de Portugezen eten vooral binnen. Het was wel heerlijk!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2009

• 7niels06-10-2008

Beja

Tijdens onze rondreis door Portugal deze stad aangedaan. Het centrum bestaat uit sfeervolle straatjes met een autovrije zone. Er is naast de Torre de Menagem en de Praca da República hier niet veel te bezichtigen. Torre de Menagem: deze toren maakt deel uit van een kasteel dat op romeinse fundamenten is gebouwd. Beklimmen van de 40 meter hoge toren schijnt mogelijk te zijn maar was tijdens ons bezoek gesloten vanwege groot onderhoud. Praca da República: een kerk in renaissancestijl wat vroeger dienst deed als slachthuis. Leuk voor een stadswandeling van een paar uurtjes. Bedenk wel dat deze plaats in de zomermaanden word beschouwd als de stad van Portugal waar de hoogste temperaturen worden gemeten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving