We hebben een aantal aanbieders voor Beieren voor je op een rij gezet:

3.952

hotels Beieren

We hebben een aantal aanbieders voor Beieren voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Beieren

Fantastisch, zeker een aanrader!

Hanneke,
    6-2-2019

Een zeer mooi hotel, een aanrader. Wij zijn er 5 nachten geweest. Mooie kamers (wij hadden zelfs een keukentje), goed schoon, elke dag handdoeken wissel en bedden opgemaakt! De kamers zijn in diverse gebouwen gelegen op 1 terrein (net een klein resort), maar wij vonden dat geen probleem. Lux uitgebreid ontbijt tot 10.30 uur! Zeer groot zwembad met bubbelbad, sauna, fitness alles netjes en schoon. Restaurant goed, alleen het is Italiaans. 15 minuten lopen naar Oberstaufen over vrij liggend wandelpad. Toeristisch stadje, maar wel leuk. Diverse mogelijkheden tot activiteiten, gezellige avonden en spellen.

Gereisd met partner in januari 2019

Weer genoten met ons gezin

Yvonne,
    16-1-2019

Dit is het tweede jaar dat we nu hier zijn geweest en het verblijf was weer super. We zaten heel toevallig in hetzelfde appartement en daar waten we blij mee. Alles aanwezig wanneer je ook een keer zelf wil koken. Verder elke dag schoonmaak, handdoekenwissel/theedoeken, dus geen tekort aan iets. Wij hadden inclusief ontbijt en dat is ook zeker aan te raden. Heel uitgebreid en wanneer je hierover klaagt, dan heb je echt sterallures. Het restaurant zelf qua avondeten is niet ons ding. Pizza’s oké maar voor Italiaanse begrippen verwacht je iets anders. Verder hotel alles netjes en de Oberstaufen plus card top ook voor de skipassen ideaal. Wij willen dit jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Leuk. Maar vanaf 2019 stuk duurder

Bas,
    22-10-2018

Leuk hotel. Goed verzorgd

Jammer dat vanaf 2019 kinderen vanaf 7 jaar moeten betalen. Was altijd vanaf 14 jaar

Was altijd leuk betaalbaar. Voor 2019 ca € 700 duurder. (+35%)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

we konden voor zeven uur aan het ontbijt wat we zeer op en

4-9-2018

we konden voor zeven uur aan het ontbijt wat we zeer op prijs stelden. Alles was net en we hebben er goed geslapen.

Jammer dat er geen airco was, het was een puntje meer waard.

De kamer was na onze dagelijkse uitstap weer net in orde gebracht.

Alles verliep in stilte en hebben met de mede bewoners geen last gehad (geluid hinder).

De tv deed het perfect. Kortweg , het was goed.

Gereisd anders in augustus 2018

Fantastisch!

D,
    29-8-2018

We zochten een hotelletje voor tussenstop.

2 kinderen

Fantastisch ontvangst