We hebben een aantal aanbieders voor Beesel voor je op een rij gezet:

Reviews over Beesel

echte aanbeveling

Lia,
    15-8-2017

Goed eten, schone kamers, en een warm onthaal.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek..maar

Doreth,
    30-7-2017

Herberg ligt erg mooi. Mooi terras. Helaas erg gehorig en warme kamers. Badkamer ouderwets en niet schoon. Douchekop kwam mij tegemoet toe ik wilde douchen, na melding snel gerepareerd. Huishouding/ personeel klaagde openlijk op terras over de vele uren die ze moesten maken. Toen we de 2e dag om 10 uur aan het ontbijt wilde gaan, werd er gezegd; "gaan jullie nù nog ontbijten ?" ( ontbijt tot half 11)

Kortom..we komen niet weer..

Gereisd met partner in januari 2017

Een kamer met enkel een klein dakraampje

D. Pijls,
    15-6-2017

Vriendelijk personeel, mooie ligging in een klein dorp. Schone ruime kamers, behalve dan de kamer met enkel een dakraampje . Het was een erg warme kamer en de kamer had geen airco. Na boeking nog het hotel gebeld om informatie over de kamers in de dependance te vragen. Alles was goed en er is niet gesproken over de situatie in deze kamer.

Na afloop van ons verblijf protest aangetekend waarbij mij werd verzekerd dat men er op terug zou komen. Dit is niet gebeurd. Ook de mail die ik na 14 dagen heb gestuurd is niet beantwoord.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk gegeten maar slechte bediening.

Gerrie Gerrits,
    2-9-2016

We hadden 's-avonds om zes uur gereserveerd. De ober kwam onze bestelling opnemen en vroeg ons ook wat we wilden drinken. Tot nu toe perfect. Na drie kwartier kregen we het hoofdgerecht. Dit was zonder meer heerlijk. Er werd echter niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Na een kwartier hebben we maar gezwaaid om de aandacht te trekken van de ober. De drankjes werden daarna ook snel gebracht. Na het hoofdgerecht kwam er niemand vragen of we nog een dessert wilden. Na ongeveer een uur hebben we uiteindelijk de kaart gekregen maar er kwam niemand om de bestelling te noteren. We zijn toen maar opgestapt want het was intussen 21.00 uur.

Bij het betalen hoorden we geen enkel excuus of verdere uitleg waarom het zo lang duurde. Dit vinden wij een slechte zaak ondanks dat het hoofdgerecht heerlijk was. Qua organisatie zijn er toch nog veel pluspunten te halen. Stel b.v. een persoon verantwoordelijk voor een aantal tafeltjes. Alles loopt nu onoverzichtelijk door elkaar. Jammer, met een beetje meer inzicht zijn er betere resultaten te behalen.

Gereisd met partner in september 2016

Super

Petra Dekkers,
    3-10-2015

Het was gewoon geweldig.

Geweldige omgeving voor te fietsen en te wandelen lekker rustig en genieten van een heerlijk wijntje en een geweldige keuken.De kamers zijn goed en vooral super schoon.

Vriendelijk personeel.Hier gaan we beslis nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2015