hotels in Beek

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Beek

Reviews over Beek

• 7Niels07-02-2013

beek is een leuk dorpje

Beek heeft een leuk dorpscentrum

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juni 2012

• 7fr_woning25-10-2012

Heeft een groot winkelcentrum .

• 421 - Vanuit Geulle met de auto naar Beek . Je moet dan even de plaats door , dan word met borden aangegeven waar het winkelcentrum te vinden is . Het is een groot overdekt rond winkelcentrum , waar de geijkte winkels gevestigd zijn , op een enkele uitzondering na . Rondom het complex kan je gratis je auto kwijt , je moet wel opletten in welk parkeervak je auto staat !! Waar wij naar op zoek waren , was een grote speelgoed zaak en die was er ook , met een groot assortiment speelgoed . Daarna zijn we iets gaan eten , bij de horeca . AH heeft er een grote winkel . Bij een regenachtige dag is Makado Beek een uitkomst . Verder heeft Beek ook nog een vliegveld " Maastricht-Aken Airport " . Er word veel op gevlogen . Licht in de buurt van de snelweg A2 .
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Marleen01-10-2011

Gezellig!

Winkelen met kinderopvang in overdekt winkelcentrum, leuke restaurants en een prima disco. Centraal tussen Maastricht, Belgë en Aken met volop recreactie in de omgeving. (Valkenburg, Steinerbos)

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad

januari 2011

• 10Rick13-01-2011

Beek is gewoon sjiek

echt een mooie vakantie bestemming je bent hier echt centraal je hebt de makado dus als het weer niet perfect is kun je in dit winkelcentrum terecht met gratis parkeerplaats je kunt ook makkelijk uitwijken naar valkenburg of maastricht

m.v.g. Rick

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Dennis25-04-2008

De Napoleon is een tip om uit te gaan! Het is een mooie omgeving vlakbij een park/bos

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7Thom Osewoudt17-04-2008

Beek is een tamelijk saai dorp maar met een prachtige omgeving. Beek is een prima plek om vandaar op reis te gaan naar b.v. Maastricht en naar België en/of Duitsland. Bovendien is Beek goed per auto en per O.V. bereikbaar. Op cultureel gebied is er niet zo veel. Ik zou voor een vakantie Beek wél verkiezen boven b.v. Maastricht omdat Beek heerlijk rustig en gemoedelijk is.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur