• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Becici

Degelijk familie hotel

Verdaet, 8-7-2017

Kleine tuin en zwemdok maar voldoende ligplaatsen.

gratis strandstoelen en parasols.Goede kinderopvang.

Eten goed en gevarieerd maar niet supper.

Zeer goede ligging tov Budva

Bijzonder mooi maar... 4 sterren?

Guy, 18-6-2017
    Je niet storen aan de Russen met hun afwijkende gewoontes. Met Engels kom je terecht. All-in: voorzichtig met cocktails: die zijn ronduit slecht (automaat met onverantwoorde hoeveelheid suiker en kleurstof).Buffeteten= zeer goed. Aan zwembad gaan liggen is moeilijk, tenzij je zoals vele anderen om 6u 's morgens een handdoek gaat leggen, dat is niet toegelaten maar personeel treedt niet op, evenmin als bij de zgn ,,dresscode'' (lange broek bij diner), zowat de helft van de mannen verschijnt toch in short maar wordt niet teruggestuurd = een lachertje dus. Meubilair van de kamers is aan vernieuwing toe. Deze 4 sterren zijn niet te vergelijken met die van andere Iberostars, zoals in Mallorca bijvoorbeeld.

Heel tevreden, goed hotel !

Lutgarde, 16-6-2017
    Dit hotel ligt aan een heel mooie baai in het prachtige Montenegro. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht. Het hotel heeft een heel mooie en goed onderhouden tuin. Wij hebben hier alle dagen heel lekker gegeten, s'middags en s'avonds altijd twee soorten soep, à la minute gebakken vis en vlees, altijd paella, frietjes ,verse warme en koude groenten enz...echt de betere keuken ( hebben in 5 sterren hotels soms minder goed gegeten.) All in drankjes waren OK, vooral Marija aan de bar van het zwembad maakt lekkere mojito. Aan de strandbar kun je ook internationale dranken bekomen aan de helft van de prijs, bv. ricard : 1,5 € opleg.In juni kalm publiek, de animatie ook niet opdringerig en s'avonds leuke shows en aangepaste muziek ( stopt stipt om 23 u.) Ook aan het zwembad geen te luide maar aangename muziek, wat ik enorm waardeer.Ik denk dat wij hier zeker terugkomen.

Het was geweldig het is een mooi land

Walter, 7-3-2017

De mensen zijn niet allemaal vriendelijk .

Medewerkers in het hotel doen alles voor je.

Prachtig gelegen hotel met een uitstekende keuken

Jan, 11-10-2016

Hotel ligt op een heuvel. Hierdoor prachtig uitzicht over de baai. Aan te bevelen is ook en kamer met zeezicht. Het is een modern ingericht hotel met en ruim terras buiten en een grote lounge binnen met wat onhandig zittende banken.

Groot zwembad binnen- en buitenbad (wel koud water). Smalle kamers, maar prima ingericht. Het hotel is heel schoon. Zowel het onbijt als diner buffet is uitstekend. Veel keus. Tijdig wordt alles bijgevuld. Eigen strand met gratis bedjes en parasols. Het strand vind ik zelf niet fijn met kleine kiezels.

Zeker aan te bevelen.

Becici scoort een 7,7 uit 10, op basis van 41 reviews