Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

hotels Beaune (Côte d Or)

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Prima overnachtingsplek midden in centrum

Ellen,
    2-5-2016

In het centrum, parkeren op 5 min afstand op een gratis oppenbare parkeerplaats. Onze kamer was klein maar prima. Babybedje stond klaar bij binnenkomst echter zonder deken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

leuke stop op terugreis uit Spanje

Ada,
    5-10-2015

Mooi hotel, zoals je van een Novotel kunt verwachten, groot terras met zwembad - goed beveiligd, zelfs volwassenen kregen de poort niet open ;-)

Vriendelijke bediening, nette kamer.

En 's morgens een Frans ontbijt in de bar, voor minder dan de helft van het ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2015

Prima voor doorreis

Rogier,
    12-8-2015

Dit hotel ligt ongeveer 4 minuten rijden van de A6. Toch hoor je de snelweg niet en ben je helemaal buiten. Het centrum van Beaune is goed te bereiken. Met de auto sta je binnen 10 minuten in het centrum. Kortom, prima hotel voor onderweg naar het zuiden van Frankrijk, of als je Beaune wilt ontdekken. Prima kamers. Gastvrije ontvangst. Ook geschikt om met kinderen te overnachten. Ontbijt kan wel iets beter. Met name de croissants waren erg klein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldig doorreishotel

moi,
    29-7-2015

Wij verblijven hier regelmatig op doorreis naar het zuiden. Fijne ruime frisse familiekamer(duplo) met eigen terrasje op binnenplaats. Heel fijn voor het eerste wijntje na de reis (zelf meenemen). Charmant gelegen aan (afgesloten) binnenplaats. Kinders kunnen hier ook even uitrennen. En sochtends nog even snel rondje Beaune doen. Super!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

We komen al jaren in dit hotel.

Cor,
    1-7-2015

We komen al jaren in dit hotel. Ten opzichte van ons vorige bezoek, twee jaar geleden, is er niet veel gedaan aan onderhoud. De ligging van het hotel is perfect ten opzichte van de snelweg en op loopafstand van het centrum van Beaune. De kamer is beperkt in ruimte, maar het bed is prima. Het personeel is vriendelijk en de kwaliteit van het restaurant (voor ontbijt en diner) was naar onze tevredenheid.

Gereisd met partner in juni 2015