hotels in Beaufort

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Beaufort

Reviews over Beaufort

• 8Jordy S.31-07-2019

Spreekt tot de verbeelding

Prachtige kasteelruïne, spreekt tot de verbeelding. De kinderen van 3 en 5 naar vonden dat ook. Je loopt er in een kleine 30-45 minuten doorheen met bij ieder vertrek een nummer zodat je op de simpele plattegrond kunt zien waar je nu staat. Er is ook een tour door het gerenoveerde deel waar je extra voor moet betalen en alleen met gids kunt doen. Dat hebben wij overgeslagen. Afgezien van de chagrijnige kassa mevrouw hadden we een leuk uitje. De wandelpaden in de directe omgeving zijn ook echt een aanrader.

juli 2019

• 8Hans ter Veen15-09-2018

Prima weekend. Voor een rolstoeler met ups en down

Per camper deed ik met mijn rolstoelgebonden partner een weekend Beaufort in Luxemburg aan. Doordat Beaufort op een 350 mtr hoog plateau ligt is alleen met een hele goede scootmobiel de omgeving redelijk te verkennen. Op camping La Page hadden we een mooi plekje, vlak bij de nette gehandicapten douche/toilet. Uit eten geweest in hostelleriebeaufort.lu , waar we wel met de rolstoel door de achteringang moesten, maar voor het ongemak door de eigenaar verrast werden met een gratis dessert en nog als aandenken een fles wijn meekregen. We hebben er fantastisch gegeten. Verse producten en met zorg klaar gemaakt.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2018

• 6J&J30-07-2017

weinig sfeer

Vlak bij de camping fijne supermarkt, verschillende eetgelegenheden, echter allemaal aan de doorgaande weg. Fijne bakker. Mooie bossen met prachtige wandelroutes. Als je wilt fietsen, moet je altijd bergop om terug in het dorp te komen!

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 9reind70226-07-2017

Geweldig.

Beaufort leuke plaats en is een goede supermarkt van Delhaize gekomen verder is er genoeg te doen ook bij het kasteel moet je een geleide rondleiding nemen dan kom je in de renesance van het kasteel en krijg je uitleg is echt een aanrader verder moet je de route rijden door de vallei der zeven kastelen echt mooi als je van kastelen houdt , alleen de route goed voorbereiden omdat het onderweg lastig staat aangegeven maar goed te doen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2017

• 10A. Nomynus06-07-2016

Prachtig plaatsje

Voor uitgaansleven zit je zo in Luxemburg-Stad

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2016

• 8Ruud en Dicky 17-08-2015

Prachtige omgeving

Wij waren met 4 oudere personen en hebben erg genoten van de omgeving, prachtig in een woord

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Chris Hees10-08-2015

Sandsteinformationen - Mullerthal - Festivals

Zentraler Ort als Ausgangspunkt für Ausflüge innerhalb der Kleinen Luxemburger Schweiz, nahe am Mullerthal. Alljährliche Festivals an der Burg, daher für Ruhesuchende in bestimmten Sommerwochen nur eingeschränkt empfehlenswert.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

juli 2015

• 9Frederic29-05-2015

Uitvalsbasis voor wandelingen

Klein dorpje met een mooi kasteel en een prachtige omgeving. Het dorpje is goed gelegen in het Mullerthal en vormt een goede uitvalsbasis om de Mullerthal Trail te bewandelen, dit is een absolute aanrader!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8wilmac25-05-2015

Mooie plek

Een leuk en gezellig stadje met een mooi kasteel-ruine.

• 8Cultuur

mei 2015

• 5Wim en Ans van Dijke27-02-2015

Veel gesloten in de wintermaanden.

Wij vonden dat niet erg want we kookten zelf en houden van wandelen en daar heb je niet zoveel voor nodig. Boodschappen halen in de buurt waar je wandelt, bijv. La rochette of Echternach

Gereisd met partner in februari 2015

10 van de 83 reviews gezien