We hebben een aantal aanbieders voor Bayreuth voor je op een rij gezet:

Reviews over Bayreuth

mooi hotel

c.hendrikx,
    16-9-2016

Ligging in rustige buurt, max.10 min. lopen naar centrum. Parkeren gratis. Eenspers.kamer is tweepers.met 2 aparte bedden dus ruim.

Vriendelijk personeel. Badkamer is wat ouderwets met ligbad. Kamer is modern.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Ouderwets hotel in het hart van Bayreuth.

5-9-2013

Iets ouderwets hotel in het hart van Bayreuth. De dame bij de receptie (H.) kan haar chagrijn thuis laten. Restaurant-medewerkers super aardig. Decoratie op de gangen moet men aan wennen (Oude bierblikjes als illustratie van Manhattan, een kleine negerjongen in een kooi representeert de Verenigde Staten)

Gereisd anders in september 2013

Gemiddelde accommodatie, maar erg duur.

31-8-2013

In onze ogen is het hotel voor de kamers en de standaard van de 80er jaren duidelijk te duur. Parkeren is alleen mogelijk op ongeveer 75 meter afstand in parkeergarage mogelijk en kost meer.

Gereisd anders in augustus 2013

Centraal gelegen.

22-8-2013

Liefdevol ingerichte kamer met een moderne, grote badkamer. Het personeel is heel vriendelijk. De ligging is centraal, direct naast het station en op slechts enkele minuten van het stadscentrum. Het hotel beschikt over een zwembad, wat voor een aangename afwisseling zorgt op zakenreis.

Gereisd anders in augustus 2013

fatsoenlijk familiehotel

ton,
    29-7-2013

Aan de ringweg gelegen, 300 meter van het centrum ligt dit nette familiehotel met restaurant. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer lag op de 4e verdieping. de lift gaat tot de 3e dus nog even 1 verdieping lopen. De kamer was in de lengte gedeeld, achterin een 2 persoonsbed met ouderwetse tv en het voorgedeelte met extra bed met lcd tv. Het ontbijt was goed, maar te veel spullen op een kleine ruimte. Grappig was dat je zelf wafels kon bakken. Helaas was deze dag maar 1 serveerster tot 09.00 die moest afruimen en aanvullen en dat was wat veel werk. er is een eigen parkeerplaats.

Gereisd met partner in juli 2013