Bayerisch Gmain

hotels in Bayerisch Gmain

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bayerisch Gmain

Reviews over Bayerisch Gmain

• 6Tonny Wesselink03-01-2013

Rustig stadje

We zijn niet echt op zoek geweest naar vertier in de plaats zelf. We hebben geskied op de Jenner bij Schönau am Königssee. Klein maar mooi skigebied. Omgeving Berchtesgadenerland is prachtig. Geweldige natuur en bezienswaardigheden. Ook lekker dicht bij Salzburg. Prachtige stad zeker rond de kersttijd.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 7Arnold02-01-2013

Bayerisch Gmain op zich is mooie plaats.

Mooi gebied om te wandelen.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2012

• 8Wouter Claeys15-07-2007

Dit dorpje ligt niet ver van Bad Reichenhall en Berchtesgaden. Het is een zeer mooie streek waar enorm veel te doen is (alles binnen een straal van 50km). Zoutgrotten, ijsgrotten, véél mooie museums, toffe stadjes, steden (Salzburg) en dorpjes, mooie kastelen en burchten en prachtige uitzichtspunten! Wij waren er 2 weken en hebben niet alles kunnen doen, ook bij minder goed weer zal je je niet vervelen alhoewel slecht weer jammer is voor de uitzichtspunten. Het is wel geen goedkope reis geworden omdat sommige entrees van de bezienswaardigheden nogal hoog lagen maar het is wel de moeite. Eénmaal een Salzbergwerkmuseum (grot waar zout gewonnen wordt) binnengaan is genoeg, wij deden er 2 en het was er één teveel. Wie meer info wil mag me gerust e-mailen en eventueel om enkele foto's vragen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur