hotels in Basingstoke

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Basingstoke

Reviews over Basingstoke

• 8peka28-03-2012

mooie stad

ben er doorheen gefietst en van harwich naar Okehampton gereden, maar naast london vond ik basingstoke de mooiste stad waar ik door reed. De landschappen waren ook prachtig. Maar fietsen op de snelweg is niet echt mn n\hobby geworden, en voor fietsen in england is een terugtraprem niet ideaal, dus willen mensen er gaan fietsen, neem dan handremmen. 3 versnellingen is ookm\ wat weinig maar toch heb ik genoten en die regen in de uk viel best mee

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in juni 2011

• 9ronniew27-02-2011

Wat een mooie streek

Wij zaten een kleine week bij vrienden van ons, in Old Basing. Klein dorp naast Basingstoke. James Harriot zou elk moment langs kunnen rijden...wat een sfeervol gebied is dit. Prachtige omgeving, superleuke farmshops waar je allerlei heerlijke streekprodukten kunt kpen, gezellige pubs waar je heerlijk kunt eten. Verder gezellige dorpjes met winkeltjes die je hier al jaren niet meer zit. Wandelen kun je daar ook geweldig. Bij Old Basing is en enorme ruine van een kastelencomplex. Wij waren met onze eigen auto...ik kan je zeggen...ook een hele grappige ervaring. Ja zit daar een klein uurtje van Londen f en het openbaar vervoer er naar toe is super geregeld. Daar kunnen ze hier nog wat van leren.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

oktober 2010

• 5piotr biernacki18-01-2009

Nawet nawet

dobra komunikacja miejska dobrze oswitlone znaki drogowe czysto

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 5Michel uit Itegem, België17-10-2007

Vreselijke 'moderne' maar al aftakelende stad, sfeerloos, na sluitingstijd van de winkels wordt de sfeer akelig met rondhangende jongeren enz. Omgeving is wél mooi, want je bent onmiddellijk in de 'countryside' met zijn gezellige dorpjes en typische pubs. Dus, tenzij je dringend moet shoppen, stay away. Ik heb in deze buurt 7 jaar gewoond.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur